mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 hei jenter.. liker ikke å klage..men kjenner jeg må få d ut.. har 5 dager til termin og alle mulige vondter, som mensmurringer, kynnere som er ubehagelige og nedpress..til tider så jeg ikke klarer å gå med beina. fått beskjed om at jeg er begynt å bli moden for ei uke siden, lukket men myk mormunn..ei uke etter med enda mer vondt + modningsakkupunktur og masse masse sex ..trodde jeg at jeg skulle være litt mer moden..og tok jeg feil. sjekket idag og ingen forskjell fra ei uke :/ sukk..jordmor sier hun kommer nok på overtid..greit d..men skal jeg gå enda ei uke til med sånne vondter..3 gangs og har aldri vært så mye plaget som nå..sorry min negativitet.. itillegg maser kollegaer, naboer på meg..går du her enda? sprekker du ikke snart?så stor du er.. jeg som trodde du skulle få før...etc..arrgh..butikken er nesten håpløs og komme seg inn og ut av uten å høre sånne kommentrarer..forsøker å tenke på d som sympati..men æsj:/ håper dagene mot termin går fort..jeg skal i hvertfall ikke på butikken på en stund
jobber med saken har klart det Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Det er lov til å klage:) Vi føler med deg her:) Jeg har 10 dager igjen til termin. Litt lei av å tro at noe er på gang.... håper alle kynnerene gjør nytte for seg:) Jeg gikk 18 dager over sist, så kjenner igjen alle disse plagsomme kommentarene... Har du ikke født enda?? Nei, du ser vel det?? Håper dagen i morgen blir bedre:)
mornr2 Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Skjønner veldig godt hvordan du føler det! Godt at noen dager er bedre enn andre hvertfall! Masse lykke til videre!!
ninairen Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Uff :/ Høres ikke noe godt ut. Er lov å klage ! Selv har jeg 4 dager igjen...
pregnito Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 er så lov å klage er godt vi har slike forumer her så vi kan få ut frustrasjon og annet Vi går jo gjennom dette alle sammen. Her er det 7 dager til termin.. kjempesliten i kroppen.. tung.. mye ryggsmerter, mensenmurringer, nedpress osv.. ikke noe særlig. Vil at det ska skje noe stort snart!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2011 Takk - dere er gode å syte til. Føler jeg blir litt mer forstått her inne ny dag nye muligheter.. Håper på en bedre idag. Ha en fin søndag <3 lykke til til dere som føder skal føde og er på overtidskontroll ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå