Gå til innhold

kjennes ut som jeg har tatt 300 situps

Anbefalte innlegg

Hvorfor det???

Det er ikke kynnere slik jeg kjenner de, for magen blir ikke hard! Magen er lik som den normalt er, men det kan komme av at jeg står, går eller gjør hva som helst... trenger ikke være mye jeg har gjort engang... Dette er nr 3 og aldri hatt slik før.. Jeg blir kjempe sliten rett og slett og må sette meg ned.....

Noen som vet?????????????

Fortsetter under...

Vet ikke, men har hatt slik med første, og av og til nå med andre også. Kjennes ut som om du trener den muskelen øverst i magen konstant sannt? Sånn at den ikke får hvilt seg ? Huff det er tungt og slitsomt, jeg vet... Lurer på om det er presset som kan gjøre det rett og slett ? Det kom til meg ganske sent i graviditeten hos første. Men kjennte det ganske tidlig med nr 2..

Jepp, det er slik =) Kjennes ut som jeg er i konstant treningsmodus med magen!!! Og jeg blir såååå sliten av det! Og da hjelper det ikke å jobbe fult i bhg med mye stress og hektiske dager og med bl som ikke er lett å jobbe med..... Jeg er dønn sliten hver eneste dag jeg =/

Godt å vite at flere kjennes slike ting og at ikke jeg er litt rar! (det kan det vel hende jeg er likevel....) Men jeg skulle gjerne visst hva det kom av..... Får høre med JM på obnsdag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...