Gå til innhold

Hva er forskjellen på Emmaljunga Twin Cerox og Twin City Cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt cerox. En liten stund. Riktinok ikke twin.utgaven. Jeg angret på at jeg kjøpte cerox og ikke city cross. Cerox er TUNG og du kan ikke snu ligge/sittedelen, men der kan du snu håndtaket. På city cross kan du snu selve sittedelen. JEG ville valgt city cross var jeg deg:) Tror forresten at i ceroxen må du ha mykbag oppi siden sittedelen ikke kan tas av, mens i citycrossen kan du ha ordentlig bag til babyen(e). Jeg endte til slutt opp med Nitrocity og er forelsket i den vognen. Hvis den finnes i twin tror jeg ikke du blir skuffet;) Kjempelett å trille:)

Twin har vel annerledes hjul foran, har den ikke? Sånne swivelhjul? Må ha noen solide hjul, da vogna kommer til å bli trillet på vinterføre og ikke bare på asfalt heller.

Så City crossen er lettere enn ceroxen. Det er jo et stort pluss. Tror jeg vil gå for mykbag uansett vogn.

Må tenke på saken. Har sett på Teutonia sin tvillingvogn og. Den virker ikke så svær, og har svingbare forhjul. Men siden svært få forhandlere har slike tvillingvogner utstilt, er det vanskelig å forestille seg hvordan de er å trille in real life.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...