Harfåttprinsen:) Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Ja nå nermer det seg veldig her Jeg har igjen 23 dager til termin idag 27 aug Gleder meg masse.. og har nå i to dager merket at det skjer ting med kroppen min, har blitt hoven i fingrene, brystene er annerledes og det kommer mye råmelk ut av de... jeg har endel menssmerter og ubehag i ryggen... stivner veldig i bekkenet når jeg har ligget en stund... Men formen er ellers på topp og gleder meg til og hilse på den lille
Endeligmamma<3 Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Jeg har 12 dager igjen:) Tenk nå kan det virkelig skje snart! Jeg har også veldig vondt i bekkenet og ellers er formen varierende, men synes det ble bedre etter timen til modningsakupunktur. Kan virkelig anbefale det! Jeg sover bedre, har mindre halsbrann og kvalme og synes energien har steget også Er dere nervøse for fødselen da? For meg går det litt fra dag til dag hva jeg tenker om dette....noen dager er jeg såå klar og gleder meg bare..mens neste dag er jeg engstelig og nervøs.. I dag er sykehusbagen ferdig pakket....huset er rent....alt er klart...bare kom kom kom.....gleeeeder meg
Siripiri venter nr.3 Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 11dager til termin her. Har de siste par dagene gått fra å være full av energi og følt at babyen gjerne kan drøye en stund med å komme til å ha vondt overalt og et intenst ønske om å få det hele overstått. Føler meg som en invalid flodhest.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Jeg har 30 hele dager igjen, men nyter hvert minutt "alene" med storebror å tenker at denne tid får "vi to" aldri igjen. Det er pågagnsmotoet mitt om dagen Ellers kjenner jeg og modning i kroppen, masse som er nytt og ulikt med nr1, så jeg synest oxo detter er kjempe spennende. Alt er vel sånn egentlig klart, da jeg venter gutt nr 2 og har bare handla inn det mest nødvendige. Så alt som er ønsket er velkommen når som helst!!! Jeg er klar, energien på topp, minimalt med vondter.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 För min del kan jag gärna bli färdig :0) Har termin 12 september. Har lite småting kvar här i huset som ska ordnas men det kan jag allt fixa när han kommit också! Formen är väldigt upp och ner. är inte mycket som ska till förän jag börjar ihärdigt svettas, pusten går som en häst och svimmelheten sätter i... Så allt går i mus fart - helt motsatt av det vanliga!
bebebe Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 jeg har 24 dager igjen og synes lillegutt kan bli der inne frem til termindagen jeg er syk selv så vil bli helt frisk.. i tillegg er gutten liten (17% under gjennomsnittet) men jordmor mente det ikke var farlig.. Så lenge han tar til seg næring må han bare bli der og jeg skal spise masse god mat når jeg blir frisk så han får den næringen han trenger Ellers er det en del vasking igjen, og jeg må på babyshop eller noe å kjøpe inn siste rest
Harfåttprinsen:) Skrevet 28. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2011 Må si at følelsene for fødselen er litt opp og ned.. gleder meg og gruer meg... Gruer meg mest for det ukjente... er førstegangs.... Men gleder meg veldig til og bli ferdig å starte det nye livet Håper bar hele fødselen går bra både for meg og prinsen Å er veldig spent på og treffe han
RødRev Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Termin 14.sept her. Jeg er andregangs, men er likevel spent på fødselen og på hvordan det blir å få en ny baby i huset Har også begynt å få litt råmelk, har hatt en del rielignende kynnere som har stoppet opp igjen, og magen har sunket. Men hodet er kanskje ikke helt der det skal være, så jeg er henvist til ny UL i morgen. Blir spennende å se Jeg er helt klar egentlig, men skader meg heller ikke å få brukt litt flere dager av permen på å slappe av. Vi gleder oss alle tre!
Harfåttprinsen:) Skrevet 29. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2011 Idag 29 aug, har jeg 21dager igjen til termin Og har i natt hatt vondt i ryggen i perioder og har hatt ekstrem stikking i underlivet, plagsomt... hehe, men det er vel bare modning.... Jeg har hatt rå melk siden uke 20... men nå i det siste har det tatt av, rinner plutselig MYE... Men det er sikkert også bare positivt Kjenner fortsatt at pannikken tar meg, klarer jeg og føde,går alt bra,går det fort eller varer det leeennge!!!! Også plutselig bli jeg på andre tanker,Dette skal jeg klare kjempe godt,og alt kommer til og gå bra hehe Idag starter jeg permisjonen min Men har vert sykm siden 2 aug,så har bare slappet av Skal nå legge på sengeklær på vuggen og håpe han kommer om ikke så lenge Min samboer snakket om det i går at nå har han ikke lyst til og gjøre noen ting,er bare spent og går og venter.. og det stemmer jo bra, vi venter og venter, vet jo aldri når noe vil skje.... Skal til Jordmor i morgen på kontroll, håper lille prins har festet hode Ha en fin dag
tuppen.06 Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 termin 22 september, og føler meg ikke helt klar enda:) Har ikke permisjon enda og gruer meg til fødsel samtidig som jeg gleder meg... styrer masse md å få inn siste tingene til babyen.. Håper jeg slipper å gå over tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå