Gå til innhold

Fjerne røyklukt fra vogn? Æsj :(

Anbefalte innlegg

Min samboer har endelig fått surret seg til å kjøpe vogn til minsten som snart kommer. Den var pent brukt, 2010 modell osv.

Men når jeg endelig kommer hjem og får sett på vogna (gledet meg masse), så viser det seg at den stinker gammel røyk. Han sier han ikke luktet noe, men jeg luktet det med en eneste gang :(

Det står jo håndvask-merke og 30*C på stellebagen, den tynne bag-madrassen, kalesjen og trekket til bagen. Men har også hørt at eddik-vann tar lukta bedre.

Noen med tips eller erfaringer? For jeg nekter å putte babyen min oppi den vogna som den er nå! :(

Fortsetter under...

Legg det først i eddik og så vasker du det etterpå =)

Vi kjøpte brukt vogn som så og luktet helt 100% bra (skulle tro den var ny) menvasket trekkene likevel.. Vasket alt på 40 grader (madrass, trekk+++) Vi har brukt masse eddik i bilen når ungene har kasta opp, og det er faktisk det eneste som fjerner lukta helt =)

Jeg hadde også det samme problemet, jeg vasket alt som gikk ant og ta av vognen, i maskinen på 40*C, så tok jeg og blandet skyllemiddel og eddik i vann, og brukte vaskeklut og "dynket" resten med:) Nå lukter det ingenting av vognen og er KJEMPE fornøyd :)

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...