Gå til innhold

Er i uke 20... Fant ut i går at vi venter en liten gutt!!! :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bleiestell blir annerledes? ;) Gutter er generelt lettere å "rengjøre", er ikke så mange kriker og kroker bajsen kan gjemme seg... men husk å legge tissen ned i bleia, så den ikke ligger på skrå.. for da tisser han fort gjennom bleia på sida ;)

hehe... godt å vite! :) jeg tenkte egentlig litt mer på om de er mer aktive, eller mindre kosete, eller har rett og slett ikke behov for altfor mye kos... Hørte mange sier at "det er så mye enklere med gutter", bare lurer på hvilken måte, eller er det sånt at det "enklere" kommer senere... :)

Gratulerer med gutt:) Jeg har to gutter og ei jente:) Guttene er generellt mer aktive, og det stemmer hos meg:) Det at gutter er enklere tror jeg kommer senere, tror f.eks det er lettere å ha en tenåringsgutt enn ei jente;) Vi får se når den tid kommer, heldigvis en stund igjen:)

Ikke for å skremme, men jeg kan love deg at tenåringsgutter ikke er enklere i puberteten enn jenter.. Snakker av erfaring.. ;-)

Men til deg som lurerer på om det er stor forskjell på jenter og gutter, så er de vel ikke noe fasit på det. Jeg har en tenåringsgutt og en liten jente. Synes nok at jenten har vert en del roligere og snillere i forhold til det meste, enn hva jeg husker gutten var. Nå venter jeg gutt igjen og er veldig spent på hvordan han blir.:-) Uansett hører jeg likevel om gutter som er rolige og snille og jenter som er aktive og urolige. Så det varierer vel fra barn til barn, samme om det er gutt eller jente..Men hovedvekten opplever vel guttene som mer aktive og jenter som roligere.. Kjekt er det uansett om det er gutt eller jente. Heldig som får oppleve å få en av hvert kjønn da.. :-)

Annonse

Takk for svarene! vi gleder oss masse, og synes vi er heldige som får både en jente og en gutt! Det var samme for meg hvem det skulle bli, men da vi så en liten gutt på ultralyden så synes jeg det var utrolig koselig! Pappa'n gleder seg til å ha en likevekt i familien... sier det hadde blitt altfor mye hormoner i familien! :) Men er det sånt at gutter er litt mer opptatt av fedre? pappadalt?

Gratulerer med en gutt :) Vi har selv en jente på snart 4 og en gutt på 1år å venter mest sannsynlig en jente. Jeg syntes de har vært ganske lik frem til den alderen han er i nå, han har vært litt senerere motorisk enn henne men fortsatt normal for sin alder. Ellers er han nok litt villere enn henne men hun var veldig veldig rolig av seg. Han er hvertfall ikke noe pappadalt enda, foreløpig er det mamma " for alle penga" så lenge jeg er hjemme. Hehe. Han leker å koser med pappaen også altså men om det er noe er det somregel meg han søker trøst hos. Han er en skikkelig kosegutt å vil kose masse :) Men alle barn er jo forskjellig.

Regner med han blir mer pappadalt når han blir større, føler hvertfall det er slik med mange gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...