Gå til innhold

Er jeg overfølsom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det svigemor som er freidig?

Var på middag hos svigermor tidligere idag, og spiste litt mindre enn jeg pleier pga dårlig matlyst. Så spør hu meg rett ut: Du ække gravid vel?

Jeg blei skikkelig satt ut + at jeg er veldig dårlig på å prate bort ting, så da fikk hu jo greie på åssen det var da...

Men jeg er ikke vant til at man spør rett ut om denslags! Er det jeg som er overfølsom, eller er hu rett og slett litt for nysgjerrig og rett ut av posen...?

Så jeg blei ganske lei meg, for jeg hadde tenkt ut en morsom og koslig måte å si det på...-og ikke før om noen uker. Og ikke minst så ville jeg gjerne si det til min familie først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min svigermor spurte om jeg var gravid et par ganger før jeg faktisk ble det. Helt ok for min del, bare morsomt. Hadde hun spurt nå ville jeg løyet da det ikke skal offentliggjøres ennå.

Utrolig dumt at det ikke ble som du hadde planlagt, men det er jo ofte man kommer med slike kommentarer hvis folk f.eks spiser lite, er kvalme, ofte på toalettet etc. Hun er nok ikke for nysgjerrig, men litt uheldig tidspunkt for en slik kommentar:/

Skrevet

Bare et lit spm... Hvorfor ville du si det til din familie først?

Skrevet

Fordi svigermor fikk greie på det først sist gang å.

Og jeg får helt vondt i magan om jeg juger, så det var liksom ikke et alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...