Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Skal lage "nytt" rom til jenta her, hun blir straks 2 år og trenger derfor tips til fine ting jeg kan ha på rommet hennes (og hvor jeg kan kjøpe de) Trenger ikke være "typisk" jenteting siden hun er like glad i traktorer/biler som hello kitty
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 sprell...sweetmemories.no har fine ting fra bl.a rice, hva med en retro vimpelrekke eller noe kule wallstickers, ikea er jo også et eldorado.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Jeg er ikke HI og mener derfor ikke å kuppe tråden hennes, men jeg er i samme situasjon som henne og driver med oppussing av et lite rom til 6 åringen vår. Vi har lyst til å få tak i et lite skatoll, men uten de kommodeskuffene under. Mer som et lite skrivebord, men med klaff til å åpne/lukke og med små rom og skuffer inni som på et vanlig skatoll. Noen som skjønner hva jeg mener og som vet om det har et navn?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Ok, jeg bor i Bergen, men de butikkene jeg tenkte på har vel nettbutikk også. Mittrom.no og Alveslottet.no. Dessuten har Rice mye fint om du liker pasteller og den litt nostalgiske stilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå