2 prinser og et nurk på vei Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Hei.. Er det noen andre som pluselig kan begynne å hikke?? ALDRI hatt problem med at eg hikke ikke engang dei 2 andre svangerskapene, men denne gang. JISES.. Til tider og utider.. Er frustrene å begynne å hikke midt i en samtale og ikke få sagt noe for du hikke hver gang du åpne munnen føles det ut som. Noen andre som oppleve det samme?? Hva gjør dere da??
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Er slik her også for andre gang på rad, helt ut av det blå, så drar det igang! Det som hjelper meg: Hold pusten i 30 sek, drikke et glass vann veldig fort, eller ca en ss bringebær syltetøy Da gir det seg, men starter like lett igjen litt senere.. Slitsomt, men det er jo overkommelig
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Har prøvd å vann fort. holde pusten har eg og prøvd.. Bringebær er eg ikke glad i klare meg GODT uten :-) så får vel bare ta det for det som de er :-) Det sies at når man hikke er det babyen som hikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå