Gå til innhold

Leieboerene er veldig hyggelige og betaler leien til tiden, men....

Anbefalte innlegg

de spiller alltid musikk og de er alltid hjemme. Musikken er såpass høy at jeg hører den temmelig godt, særlig bassen.

De som bodde her før var nesten alltid på farten, og glante på TV som andre normale folk når de var hjemme. Savner dem!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg fikk en gang beskjed om å dempe musikken av min husvert. Synes egentlig ikke jeg spilte så veldig høy musikk, men det var bassen som var problemet. Senket selvfølgelig volumet, men følte at jeg måtte passe på så jeg ikke laget høye lyder etter dette. Ville også tenkt på å lydisolere, man bør kunne leve i samme bolig uten at noen er til bry.

Det er lydisolert, så de spiller nok ganske høyt. De som bodde her før hørte vi aldri så mye som en lyd ifra, og jeg antar at de spilte musikk av og til de også. De bodde her i 2 år uten at vi hørte noe.

Hi

Jeg er blitt bønnhørt! Der reiste de. De bar tom med seg en koffert, så kanskje de blir borte et par dager:)

Jeg er fullstendig klar over at det er slikt man må regne med når man leier ut, men kontrasten til de forrige leietakerene ble så stor.

Hi

Jeg er mye ute av huset. Kan jo tenkes at de alltid er ute av huset akkurat samtidig med meg. Det skal jeg ikke si sikkert. Det jeg kan si er at når jeg er hjemme er iallefall de det også.

Hi

Så lenge de skrur av musikken klokken 23, synes jeg ikke du har noe å klage på egentlig. Og hvor ofte de er hjemme og ikke har du overhodet ikke noe med. Da må du la være å leie ut enkelt og greit. Neste gang kan du jo leie ut til en døvstum ;) Lykke til!

Skjønner deg godt jeg Hi. Hadde blitt tussete i hodet selv..:P. Er da ikke nødvendog og spille høy musikk hele tiden vel?? Synst d er rart hvor mange her som synst det er heelt greit. Når en leier bolig sånn som det der burde man noe kunne ta LITT hensyn mener no jeg.. Og jeg har selv tidligere leid slik bolig, og kunne aldri funnet på og spillt høy musikk hele dagen lang. Innimellom ja.. men d fins grenser:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...