Gå til innhold

Hadde dere alle deltatt på reunion-fest?

Anbefalte innlegg

Vi hadde en sånn her forleden. Var litt i tvil om jeg skulle gå, men bestemte meg for å gjøre det. Vil ikke si hvilket jubileum det dreier seg om da jeg vil være anonym, regner med det er mange slike i disse dager.

Må si det var mye "show of". Alle var nyfriserte og elegant kledd, sikkert botox både her og der og i det hele tatt dreide det seg mye om å fortelle om hvor vellykkede de var mht karriere, ekteskap og antall barn. Personlig ligger jeg vel midt på treet hva jobb og familie gjelder, jeg har 2 barn, er gift og universitetsutdannelse.

Sitter igjen med en bismak etter denne festen, føler alle falt tilbake til de gamle rollene sine og at få hadde forandret seg noe særlig egentlig. Ikke like kjekt for alle det for å si det sånn. Nesten alle deltok, med unntak av noen som jobbet eller var bosatt i utlandet slik jeg forstod.

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva du forventet av en reunionfest. Men det er jo slik det er når man treffer gamle kjente; Man forteller om livet sitt.

Selv hadde jeg gått i en slik fest. Ser ikke problemet egentlig med at folk forteller om jobb og barn.

Vi har en slik fest disse dager... Jeg reiser ikke

Hadde ikke noe god opplevelse av ungdomsskolen, så skjønner ikke hvorfor jeg skal mimre rundt den..

Har ett godt forhold til de jeg har møtt siden. Folk som var slemme har bedt meg om unnskyldning, så er ingen jeg hadde vært redd for å møte. Noen av de værste har jo sendt meg mail på fb og spurt ekstra om jeg ikke kunne tenke meg å komme alikevel. Men har da ikke lyst til å minnes de vonde dagene.. Har møtt de på fester ellers, og har ett greit forhold til de nå.

Men dette er jo en mimrekveld...

Kommer ikke til å møte opp på nå reunion fest! Med mindre jeg er blitt kvalmt rik og lyktes på alle aspekter i livet først!

Hatet skolen, hatet de jeg var i skolen med, og gjør det enda!

Ble så voldsomt plaget at jeg nesten har klart å fortrenge 13 år!

Det er voldsomt mye å fortrenge, og har snart lyktes! Så noe reunion fest blir et ikke på meg før jeg han hovere så voldsomt at de andre blir grå i forhold! :-)

Vi hadde reunion med gamleklassen fra barne- og ungdomsskolen i fjor, og på tross av at det var en del klikker og greier i klassen vår på den tiden, så var stemningen helt topp fra første sekund på vår helg. Vi hadde en fest fredag og en fest lørdag, og begge dagene var helt topp. Folk var blide og feststemte fra det sekund de kom inn døra, og alle hadde det kjempehyggelig. Jeg skulle ønske vi kunne gjøre det igjen neste år! Jeg ble så utrolig glad for at alle var så hyggelige og morsomme og at alle kom godt over ens. Vi hadde dog en reunion kun for vår egen klasse, ikke for hele klassetrinnet.

Synes det er synd å høre at du har en opplevelse av at det var en show-off-fest du var på. Jeg unner alle en slik reunion som vi hadde.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...