Gå til innhold

Easywalker qtro vs. ABC design Cobra...hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

abc kobra er håpløs, ja...easywalker er god kvalitet, men ikke helt optimal konstruksjon og brukervennnlighet for både barnet og foreldre er ikke på topp

etter å ha prøvd flere vogn, kan jeg ikke betale penger for andre vogner enn Emmaljunga- de har stort utvalg, så du finner sikkert en modell som passer deg og barnet ditt

og hvis man tenker på kvalitet, konstruksjon osv.og sammenlikner med andre vogner på markedet og priser, så synes jeg Emmaljunga sine priser er rimelige!!! de burde prise sine vogner høyre, for de er verdt hver eneste krone!!!

Jeg er også veldig fornøyd med min Cobra. Den har nok ikke samme kvalitet som min TFK, men Cobraen er veldig bra likevel. Elsker at jeg kan ha mini vendt mot meg i sportsvogna. Lett vogn, god å trille, mini ser ut til å trives godt(sover flere timer i den hver dag). Litt lite solskjerming, men det har jeg løst med en teutonia solskjerm som ekstra utstyr:) Har brukt den siden februar, så har fått testet den på de fleste føre nå, og synes den fungerer fint!

Jeg er strålende fornøyd med min Easywalker qtro!!! Utrolig enkel å kjøre, samt genialt at man kan sette på maxi cosi bilsete på vognen. Jeg har en qtro kjøpt i 2009 og skal nå brukes til nr 2 som kommer i disse dager. Utrolig stor bag og faktisk veldig bra på vinterføre!! ( husk bare å låse hjulene, ved mye snø da går det som en drøm) Det eneste minuset slik jeg ser det er at du må ha babyen vendt fra deg, men dette har ikke vært noe problem for oss.

Jeg har nå gått til anskaffelse av en Easywalker Duo ( søskenvogn som jeg gleder meg til å ta i bruk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...