Gå til innhold

Hei, noen som har erfart å bli uplanlagt gravid på p-piller??

Anbefalte innlegg

Sitter nå her med stikking i magen (underlivet) for noen dager siden, mer gått over til støl og murringer nå, vondt i korsrygg og hofter (typisk menssmerter, også der jeg kjente d mest da jeg var gravid med datteren min) og ømme bryst, kvalm av alt av matlukt og fikk igår metallsmak i munnen! Blir jo helt tullete av alle disse "typiske" symptomene, mens med datteren min hadde jeg INGEN symptomer.... Er på mitt andre brett p-piller hvor jeg har hoppet over en mens fra forrige viss dere skjønner.... enda en uke til brettet er slutt, men er så i tvil om å slutte nå siden jeg mistenker at jeg er gravid?? Tør liksom ikke å ta en test, dette passer bare ikke inn i livet mitt NÅ, men ønsker et barn til veldig sterkt...! (men gjerne om noen år da jeg er ferdig med skole...)

Hva tror dere? Bortsett fra å ta en test....

Fortsetter under...

Det er jo ikke så ofte noen blir gravide ved korrekt bruk av p-piller, men det skjer jo, er det ikke 1 av 100 som opplever det?

Kjenner personlig to stykker dette har skjedd med, hun ene sier hun har tatt pillene helt korrekt, aldri glemt noen og aldri vært dårlig i magen.

Andre er svigerinnen min, hun sier hun var litt fyllesyk og hadde diare en formiddag midt på bretter, så det er antagelig grunnen til at hun ble gravid.

Er nok ingen annen råd enn å ta en test...

Jeg ble gravid med førstemann mens jeg gikk på p-piller! Men jeg mistenker at de egentlig aldri hadde fungert =) Jeg hadde nemlig bytta p-pille merke 5 mnd tidligere og så ble jeg gravid. Dette var Yasmin pillen som jeg har hørt mye negativt om i ettertid.... Så et er jo mulig.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...