Gå til innhold

Den styggeste møbelen i stua er lenestol. Aner ikke hvorfor noen vil ha det i sin stue!

Anbefalte innlegg

Greit nok enkelte lenestoler er gode å sitte i, men jeg aner ikke hvorfor man vil ha de i stua. Fysj og fysj.. Resten av interiøret kan være kjempefint, men om jeg ser en lenestol der så endrer jeg straks mening. De menneskene har ikke sans for stil.

Fortsetter under...

En lenestol kan være så mangt.

Selv ønsker jeg med en Høvding-stol av den danske designeren Finn Juhl.

En recliner derimot, vil du aldri finne i min stue... Det er grusomt!

ØReclinere er fæle ja, men det kunne ikke falle meg inn å synse i hytt og pine bare fordi noen har det i stua. Vet flere som har det fordi de sliter med fysiske plager, og de er behagelige å sitte i. Vet ikke helt hvor mye du mener man bør lide for skjønnheten, eller stilen?

Annonse

Enig, reclinere er drit stygt. men de lenestolene fra brunstad f.eks, med fotskamml til, de er nice :) Og gamledagse ørelappstoler kan faktsik være fint, om man liker den gamle romantiske stilen =)

ET møbel! Ikke EN møbel..

Altså "Det styggeste møbelet"

Uansett, en lenestol kan være god å sitte i, og i mitt hus er det komfort som teller. Jeg har riktignok ingen lenestol da, men hadde jeg vært på møbelshopping og funnet en kjempegod lenestol, så hadde jeg kjøpt den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...