ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 ikm dagen er her, men selv om jeg har gått på pergo, har jeg ikke hatt positive el-tester.. og dette er siste runden nå.. det er ingen tegn på tr.. men jeg er liiivredd for en negativ test, og det å måtte ta flere tester, å finne ut at noe er gaalt.. men vi har blitt gravide før, så det skal ikke være et problem snn sett.. off, måtte bare få ut litt tanker! men får bare vente noen dager å se om tr kommer..
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 åå det skjønner jeg godt. Jeg krysser alt jeg har for dere, og ønsker dere LYKKE TIL. Slenger på en klem også!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 krysser fingrene for deg ;)
TurboJenny87 Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Forstår at du er nervøs:-\ Håper du får positiv test snart.. Klem<3
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 å.... så spennende Krysser fingrene for at tr holder seg unna, og at det er en liten spire på plass:) Her kom tr i dag... Men vi er klar for innsats
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2011 tusen takk for gode ord, spørs om jeg ikke får prøve å teste i morgen å se! håper bare at tr holder seg langt unna.. har ingen tegn til verken graviditet eller tr.. og ingen PMS!! sist mnd var helt forferdelig.. sambo kunne ikke ta på meg en gang uten at jeg fikk frysninger stakkaren! lykke til til dere også! krysser alt jeg har (uten om beina;p ) for at det skal klaffe for oss alle snart
Blomsterpiken og tullene Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Spennende tyrjente88! Jeg må bare nevne at da jeg ble gravid (2 år siden), så hadde jeg ikke småstikninger som jeg brukte å ha frem til IKM. Noe VAR annerledes, jeg følte det på meg, og sannelig fikk jeg ikke positiv test Håper det samme skjer hos deg!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2011 ja, det har jeg lest har vært hos mange, at de ikke får sympt. før i uke 6 ol.. så får bare smøre meg med litt tolmodighet.. var litt skuffet siden tappen har vært på vei ned noen dager nå.. men sjekka nå, er ca på dette tidspunktet jeg bruker å sjekke hverdag.. men nå var det jammen meg trekt seg opp igjen. så det gir jo håp det også ;p
ønsker * magetroll <3 Skrevet 28. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2011 ikke tr når jeg sto opp, det er da jeg bruker å få den.. men kjente på tappen i ste, og utfloden var lys rosa.. men ingen blod striper eller noe.. men spørs om tanta ikke kommer utover dagen :/
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Nei, det gjør den ikke.... Det har jeg bestemt!!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Jeg er så spent på dine vegne, og krysser alt som krysses kan!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 28. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2011 ser nok ut som om den har komt jo :/ menmen.. da blir de pergopause, eller kanskje dobbel pergo siden jeg ikke har hatt noen klart positive el tester lykke til jenter
ønsker * magetroll <3 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #13 Skrevet 29. august 2011 iisj, denne tr var ikke noe gøy! blør som bare pokker, klumpete og friskt blod.. litt mere klumpete enn vanlig! (sorry ekkle detaljer ) og grusome stikkninger på høyre side.. ikke såå grusomme smerter til vanlig heller.. iisj! la tr dra sin vei i denne syklusen og ikke komme tilbake på LEEENGE!!!
TurboJenny87 Skrevet 30. august 2011 #14 Skrevet 30. august 2011 Så bra! Da får livmoren tømt seg skikkelig og gir et godt grunnlag til en ny og fristende livmorslimhinne til det kommende egget å feste seg i!:-) Bedre med kraftig mensblødning enn en sparsom (har jeg hørt:-p ) Men hvis smertene ikke avtar bør du nok kontakte lege:-\ Prøvd Ibux eller Naproxen? Ny PP ny mulighet, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå