<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 El testene er så vanskelig å tyde. begynte å teste i går, skal ha el mellom den 29 og 1. men strekene er like sterke. sann var det sist jeg testet å. mye lettere med smile testene :S
Mommy Mia Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Jeg har brukt billigtester sine- og jeg får opp en strek som alltid er sterkere enn kontrollstreken. Så der er aldri tvil, for den streken er bare så sterk den ene dagen. Men jeg har lite erfaring med andre el-tester. Denne runden jeg testa sist med el-tester (2 uker siden) så kom der en strek som var like sterk og jeg trodde den var positiv. Men dagen etterpå kom streken som ble sterkere enn kontrollstreken og da var det ingen tvil! Men jeg vet flere her inne ikke får positivt utslag på på el testene. Men jeg har lagt merke til at noen tester med morgen urin, og det skal man helst unngå. Jeg tester alltid på ettermiddagen og minst 3-4 timer etter jeg sist var på do. Om jeg tester om morgen så får jeg ikke riktig resultat. Lykke til!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 da skal jeg ikke gi opp enda MammaMia har sett at streken kan være sterkere,men da var jeg gravid hehe.men synes liksom den er sterk nå veit du . men ser sikkert forskjellen når el virkelig er her satser på at dette er siste mnd med testing hehe
Rosin i bolla? Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Jeg syns også disse er vankelige å tyde. Har kjøpt CD sine også. Pleier å teste på ettermidddagen, men siden vi skulle bort i dag, testet jeg på formiddagen i stede. Med CD sin ble den negativ tidligere i dag. Testet nå med en billigstrimmel, og TROR den er positiv. Men syns teststreken ser en smule tynnere ut enn kontrollstreken? Begge har en passe tynn strek med sterk farge hvor det ser ut til at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. På begge strekenne drar fargen seg litt ut mot høyre, slik at strekene blir tykkere, men der er ingen av de like sterke som helt til venstre. Der de drar seg utover er det kontrollstreken som er bredes, og i første øyekast ser den da sterkest ut. Noen som forstår hva jeg mener? Er testen min positiv? Var så dum å helle ut urinen jeg hadde samlet opp, eller kunne jeg prøvd meg på en fra CB også.
lillelotta Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Synes ikke el testene var enkle å fostå seg på.... Testet først med de billige testene, inge resultat.. så de billige teststrimlene, da så jeg en svak stek som ble sterkere og sterkere. Tenkte jess nå kommer el men neida det var tr som kom.... helt rart!
Ming82 Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Rosin i bolla: Skjønner godt hva du mener. Mine tester kan også bli sånn,men da som regel så er det ikke el. Jeg temper i tillegg, så da er det lettere å se om el er der eller ikke. Jeg ser testen som positiv kun når teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken, tror ikke bredden på streken har så mye å si.
Rosin i bolla? Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Hei Cornflake. Jeg tror jeg må begynne å tempe jeg også. Har blitt helt tussete nå i helgen. Livredd for å gå glipp av EL, så testet i dag tidlig også siden jeg var usikker i går. Billigstrimmelen var samme som i går kveld og CD smilte ikke. Ble selvfølgelig skuffet og testet på nytt med billigstrimmel i ettermiddag. Da følte jeg meg veldig sikker på at den var positiv, ingen tvil om at teststreken var sterkest. Kvalitetssikret med en CD og jeg har fått mitt første smil:) Blir dyrt i lengden å svi av 4 tester hver dag, men min erfaring har nå blitt at billigstrimmelen må bli sterkere og ikke like sterk for at den skal slå likt ut som CD ihvertfall. Regner med at jeg fremover bruker billigstrimler, Ble så ubeskrivelig lykkelig av det smilet. Synes jeg fikk positiv test litt sent, og var redd jeg ikke skulle få EL. Nå får vi bare slå til:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 29. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2011 jaja jenter,negativ test i dag,så da hadde jeg nok el i går temper jeg å,men skjønner ikke bæret av det :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå