Gå til innhold

Hahaha... noen som kunne være så vennlig å ta en titt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le litt, for Athina og jeg tullet litt om at dette ville være meldinger som ville komme i tide og utide fremover... og her kommer det en :op

Tror dere jeg er gravid?

Jeg er nettopp ferdig med mensen. Noe mildere enn vanlig, men allikevel mensen. Det som er rart er at jeg ikke har ikke vært noe særlig i form etterpå. Jeg har hatt hodepine/migrene og kvalme og rar følelse i korsryggen... fortsatt småuggen. Stikkinger og...

Holdt på å kjøpe meg test i går, men tenkte at det fikk jo være grenser for hysteri... sjansene er nemlig ikke store.

Det som gjør meg ekstra usikker er at jeg snakket med ei venninne, som drømmer de gangene venninnene har vært gravide. Hun drømte for et par måneder siden, og da stemte det ikke, for første gang, men nå hadde hun drømt igjen. Da hjelper det ikke at mannen har sagt fra den dagen vi hadde "uplanlagt og ubeskyttet" sex, at det måtte være noe rart med meg den dagen, for han klarte ikke å styre seg. Så han har vært overbevist om at det satt en luring i kassa :oP Noe han ALDRI har sagt før! Han er heller den typen at han ikke tror det før han har bevis. Beina på jorda, liksom... og nå stoler han ikke på at mensen nettopp har vært her en gang...

Dette ble jo den avhandlingen da!

Håper noen vil titte litt :o)

Jeg er født 041082 :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Får ikke opp graviditet på deg, men heller er ønske om at du er det. Får opp tallet to og tallet tre. Føler dette er antall barn dere har ?

En gutt, to jenter.

Får også opp at du er glad i dyr.

Pia

Skrevet

Hei Pia :o)

Takk for svar!

Jeg er babysyk, men har ikke noe stort ønske om å bli gravid nå. Er så mye praktisk som må i orden først... men babydrømmen,ja, den er der ;o) Og hadde jeg vært gravid så hadde jeg blitt veldig glad, selvom det ikke er helt planen...

Vi har to gutter, og det blir nok et barn til etterhvert, men det kan ta noen år før det barnet kommer... hvis vi klarer å vente da!

Jeg er glad i dyr... har hun og katt og fisker :o)

Tusen takk!

Skrevet

hun=hund ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...