*LillaMeg* Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Hvor gammelt er barnet ditt og hva leker han\hun mest med? Noen gode leketips til en vilter gutt på snart 16mnd? Jeg føler at alle lekene hans er oppbrukt. Har lyst å bytte de litt ut nå, men er så vanskelig å finne noe nytt. Føler at han enten er for stor for mye, eller for liten. Han er liksom lei av typiske babyleker, men litt for liten til andre ting. Vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Min datter er 16 måneder og hun leker med duplo. dukker, biler, gyngehesten, fjernkontroller (alt som kan brukes som "mobiltelefon"), bondegårds dyr osv. Hva med bilbane / togbane? Bondegård? Traktorer? Dukker?
*LillaMeg* Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Er han ikke litt for liten til bilbane? Togbane skal jeg se på i butikken, har sett at de hr det der briotoget billig på butikken. Bondegård har han. Sånn fischer priche littlepeople sak, den blir kastet veggimellom.. Traktor har han, men den er ikke så spennende lengre. Dukke har jeg ikke tenkt på engang, men det kan kanskje være noe.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Kanskje litt liten til bilbane, men togbane er stas. Sønnen til en venninne har en togbane i tre (tror den er fra IKEA) og den er veldig fin. Han leker også forresten med dukker;) 11:01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå