Gå til innhold

Onani - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"sinnsyke" mennesker som onanerer kontinuerlig? Ærlig talt :-p Er de sinnsyke av den grunn? Eller de som aldri gjør det? Jeg gjør det ikke når mannen er hjemme. Han fikser jo den jobben galant, så hvis jeg skulle gjort det I TILLEGG, så hadde jeg jo havna under kategorien "de sinnsyke som onanerer kontinuerlig" Eller... forresten... Hvis jeg IKKE gjør det når mannen gjør det, så havner jeg jo under kategorien av disse peppermøene, eller hva du kalte de som aldri rører musa si ?

usj, så tåpelig !

Onanere når det passer deg ! =) Om det er en gang i uka, eller 7 dager i uka :) Deilig er det uansett :D

Nei, jeg sier ikke at alle som onanerer mye er sinnssyke. Men enkelte sinnssyke mennesker onanerer hele tiden. Dette er grunnen til at man tidligere trodde at onani kunne føre til sinnssykdom.

Deter DET jeg snakker om. Regner med at er enig i at det er unormalt å onanere f.eks. 100 ganger om dagen?

Nei, men kjære deg.. Nå svarte jo jeg på et innlegg som omgikk noe HELT annet enn det du fokuserer på. Når jeg mener mye, lite, så tenker jeg at det er like normalt å onanere en gang i uka som en gang hver dag feks. Om man vil gjøre det 100 ganger om dagen, så må man jo bare det, men det må jo være fryktelig sårt etterhvert :-p

Har en mann som jobber borte i fem uker, og da er jeg selvhjulpen 3-4 ganger i uka. Av og til lurer jeg meg til det også når han er hjemme, ikke fordi han ikke tilfredsstiller meg når vi har sex, men det er så deilig å bare slappe helt av og gi meg selv en hjelpende hånd.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...