Gå til innhold

Jeg sniker meg forsiktig inn her.. ;)

Anbefalte innlegg

Har testet svakt positivt på billigstrimler siden mandag. Mensen skulle kommet torsdag, og i nå tok jeg en cb-digital som visate Gravid 1-2 uker. Så da er jeg vel gravid da... Hurra! Foreløpig termin er 5. mai. Gleder meg på en vår/sommerbaby om alt går bra! Har ei novemberjente fra før :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143514463-jeg-sniker-meg-forsiktig-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

VELKOMMEN RINA:)

Så gøy at flere av skravlerne kommer hit, nå venter vi bare på resten av gjengen:)

Hvordan er formen?

Jeg er av og til litt småkvalm, mest på kvelden...men vet ikke om det er pga graviditeten eller den tyrkiske maten: p Og så har jeg en veldig vond pupp:) n

når vi kommer hjem skal jeg ta en digital test, og den bør si gravid 3+ :)

Gratulerer så mye. Selv har jeg termin i mars, ser fram til en hel sommer hjemme, men det blir nok ikke så kjekt som jeg forestiller meg. Har hatt nyfødt før på sommeren, og det er ikke så lett... hvordan skal man kle dem i varmen, kan jeg lufte ut? Kan de ligge i trekken? Jeg vil være i solen, men ungen vil ikke sove...

Men men, får gå masse tur... da er jo problemet nesten løst.

Kos blir det uansett...

Har begynt å kikke på julekjoler, siden jeg kommer til å ha ganske så stor mage ved juletider. Fant faktisk en fin på en webside i Sør-Afrika av alle ting....

Håper du får et fantastisk svangerskap, og tenk hvor kjekt det blir på 17. mai og gå å trille vogn med en nyfødt i...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...