Gå til innhold

Tror jeg mistet i natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg var gravid for har tatt 3 tester som viste positivt. Regnet meg frem til 6 uker+2 i går. Så begynte jeg å blø på jobb. Og det sa plupp i doen (beklager detaljer) og har blødd siden. Jeg fikk ikke sett hva det var da det forsvant ned i doen. Men misstanken min om at det er en abort forsterkes ved at en ny test viser en nesten usynlig strek :( Noen som vet hvor fort hormonene går ut av kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff dette var trist, men det høres nok ut som du har hatt en spontan abort ja. Desverre kan jeg ikke svare deg på hvor lang tid det tar før hormonene går ut av kroppen, men jeg vet at de begynner å synke veldig raskt.

Skrevet

hUFF, Høres ikke bra ut, har mistet 3 ganger rundt uke 6-7 så vet at det er ikke lett, men siden forrige sa har jef fått 2 barn og venter 3 etter siste sa, desverreer det veldig vanlig å miste rundt den tiden. håper det går bra med deg.

Skrevet

huff :( hørtes jo ut som det har vært en spontanabort.. :s

Det varier mye fra kvinne til kvinne hvor raskt gravidhormonene synker og forsvinner. Noen synker og forsvinner de til med en gang.. Andre kan ha de sittende i kroppen en god stund, der de synker gradvis.. Det kan også variere fra langt man har vært på vei.

Har jeg vært deg ville jeg tatt en ny test om noen dager. Men jeg ville nok heller ha ringt legen med en gang for å være sikker og for å fått tatt en sjekk..

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Veldig tregt svar. Men gikk gjennom innlegga mine nå. Og fikk se at jeg aldri svarte på dette.

Jeg hadde en spontanabort den gangen på jobb desverre. Men jeg har en god nyhet også! Nå er jeg gravid i uke 15 og ting virker bare bra så langt.

Takk for svar.

;)

Skrevet

Ble så trist å lese innlegget, og så ikke på datoen, helt til jeg leste svaret ditt!!! GRATULERER så masse!!!

Ble du gravid fort igjen eller? :) Jeg mistet i SA forrige mnd, og håper jeg blir gravid igjen snart :)

Skrevet

Renate: jeg mistet i oktober og heldigvis gravid igjen etter 2 pp. Så rimelig kjapt vil jeg påstå, men nå håper jeg bare at spiren klorer seg fast.

Skrevet

Så bra da! :)

Nå når du er 15 uker på vei så er du jo over den magiske grensen, så da går det nok bra :)

Men du mistet vel i august, og gravid igjen i oktober eller? :) Ellers får jeg det ikke til å stemme med 15 uker ;)

Skrevet

Så bra da! :)

Nå når du er 15 uker på vei så er du jo over den magiske grensen, så da går det nok bra :)

Men du mistet vel i august, og gravid igjen i oktober eller? :) Ellers får jeg det ikke til å stemme med 15 uker ;)

Hei.

Ja jeg mistet i slutten av august. Og helt utrolig nok så ble jeg gravid igjen med en gang. For nå regner vi termin etter mens. Frem til den ordinære UL. Og første dag i siste mens var 27.09.2011. Og jeg har vært på tidlig UL og det stemmer helt. Og skal nå være 15+6 ;)

Skrevet

Ja, da får jeg det til å stemme litt mer ja, hehe! :) Men så morro at du ble gravid igjen så fort. Håper vi også er like heldige :)

Skrevet

Ja, da får jeg det til å stemme litt mer ja, hehe! :) Men så morro at du ble gravid igjen så fort. Håper vi også er like heldige :)

Hei.

Det var noen som fortalte meg en gang at om man mister tidlig, så er det kroppens måte å rense opp på. At det mest sansynlig ikke var helt friskt. Og når man blir gravid igjen neste gang er sjansen mye større for at ting går bra. Så jeg trøstet meg litt på det da det skjedde. Og her hos oss virker det jo så langt som alt er bra ;) Ville dele det med deg også. Og krysser fingra for at du blir gravid fort og at dere får en herlig liten baby :)

Skrevet

Takk! Jeg har også hørt at sjansene for å bli gravid fort igjen etter en SA er stor, men visste ikke at sannsynligheten var større for at alt var bra!

Takk skal du ha! En spennende tid det her :)

Skrevet

Så flott at du ble gravid igjen med en gang, Nena! Det må være en deilig følelse!

Jeg mistet også i august, var i uke 7. Men vi går å venter enda... Er blitt vandt m å vente, men skulle jo helst sett at vi hadde hatt en spire i magen innen denne tid..... :)

Masse lykke til i svangerskapet. Kos deg, og nyt det :)

Skrevet

Så flott at du ble gravid igjen med en gang, Nena! Det må være en deilig følelse!

Jeg mistet også i august, var i uke 7. Men vi går å venter enda... Er blitt vandt m å vente, men skulle jo helst sett at vi hadde hatt en spire i magen innen denne tid..... :)

Masse lykke til i svangerskapet. Kos deg, og nyt det :)

Masse lykke til til dere også! Plutselig skjer det :)

Skrevet

Takk! Jeg har også hørt at sjansene for å bli gravid fort igjen etter en SA er stor, men visste ikke at sannsynligheten var større for at alt var bra!

Takk skal du ha! En spennende tid det her :)

Det er det noen fortalte meg da. Så jeg har vel valgt å tro på det. Da ble ikke det ikke fullt så trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...