Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÅ de hadde amme te på Apotek 1, noen med erfaringer? Fungerer den mot evt. luftsmerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å drikke amme-te da vesla her var 4 uker gammel. Frem til da hadde hun vært relativt rolig, men hadde litt luftsmerter og var litt småurolig på ettermiddag/kveld. Helt normalt altså... Da jeg så begynte med amme teen forsvant all urolighet. Jeg kunne, med få unntak, spise det jeg ville og tulla var bare blid og fornøyd hele veien..:)

Jeg drikker forøvrig Kloster amme-te som jeg kjøper på helsekosten. Den er i vanlige te-poser (ikke i løsvekt) og koster bare 42kr pakken :)

Skrevet

Jeg har drukket te fra og til uten å kunne si om det har gjort noe forskjell. Mest fordi det er godt og litt luksus. Oppdaget at de runde rosa pappbeholderne var mye billigere på helsekosten enn apoteket! (halv pris ca)

Gjest Madolyn
Skrevet

Jeg drakk amme-te en lengre periode, men opplevde ingen endringer hos gutten, ei heller på egen melkeproduksjon. Men det er en veldig god te da, koffeinfri :)

Skrevet

Takk for svar dere :)

Jeg har og ei relativt rolig jente men er så vondt å se på når hun får knip i magen og trykker men ikke får det ut... Mulig jeg ska prøve en boks da. Melkeproduksjonen er det ingenting galt med, tvert i mot ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...