Gå til innhold

Dere som har biffgardiner, vurderer dere å legge dere under kniven for å få et kjønnsorgan som ser normalt ut?

Anbefalte innlegg

Det er jo blitt ganske vanlig å operere dette. Nå er ikke jeg så uheldig at jeg har biffgardiner, men tror faktisk at jeg hadde vurdert å rette på de stygge kjøttlefsene om jeg hadde slike..

Hva med deg?

Fortsetter under...

er de e indre kjønnsleppene du mener? synes du det er fint å ikke ha lepper? ser du omskjært ut? eller hvordan skal de egentlig se ut? kan du ikke forklare meg det, takk!

Tenker ikke over dem utenom når de kommer i veien under sex. Da bare holder jeg dem unna til han har kommet seg forbi.

Det er vel et større problem hvis man har tenkt å flashe sine private deler til gud og hvermann, samboeren min synes nok ikke han får sin livskvalitet redusert på grunn av min anatomi..

Annonse

Tror det er de indre kjønnsleppene det er snakk om..

Og nei, jeg ville ikke operert det. Men det er av 2 grunner:

1. Jeg har NOIA for operasjoner og sprøyter

2. Samboer er fornøyd sånn som jeg er nå :)

Du vet de selger slike biffgardinklyper slik at du kan feste dem til lårene mens du har sex? Kjip å ikke ha hendene fri.. Selges på kondomeriet bl.a

Nei, biffgardiner er vel sånn ca. noe 50 % av alle kvinner har, så unormal føler jeg meg ikke. Er mer unormalt å fundere så veldig på dette at det må lages ett innlegg med jevne mellomrom.

Har du fikset biffgardinene dine selv kanskje? Er du fornøyd med resultatet? Føler du deg mer normal nå som du tilhører de 50 % som ikke har biffgardiner?

jeg har vel litt såkalte"biff gardiner" selv :P. Og selv om jeg aldri helt har likt de selv har jeg faktisk fått mye skryt for de ;) Så de har aldri plaget meg ne vneverdig:P. eneste er i noen trange bukser :P.. Men når jeg innimellom ser på andres "normale" skulle jeg ønske jeg heller hadde en slik.. d skal jeg inrømme.. Men sånn er jeg og sånn er jeg skapt og sånn er d jo bare.. fins vel verre ting her i verden :)

Annonse

Jeg har et fantastisk sexliv, og har ikke tenkt å ha musen min på utstilling så, nei jeg anser høna mi som rimelig normal likevel jeg .

Nope, føler jeg har "gardiner" selv. Men har et fantastisk sexliv og en samboer som elsker musa mi, så nei?!!

Og de er laaangt unna så laaange som de på linken over!!

Jeg har gjort det og det er et av de beste valgene jeg har tatt i livet. Det er IKKE gøy å ikke kunne gå uten truse uten at biffgardinene gnisser mot lårene :S Å sykle var uaktuelt. De kom også i klem under samleie og jeg turde aldri ha sex med lyset på. Var et sant helvete. Kan ikke en gang se at jeg har hatt operasjon nå :)

Haha! Nettopp sånne som deg hi gjør meg av og til betenkt over at jeg har valgt å sette barn til verden.

Makan til toskehove uten substans i livet skal man leite lenge etter.

Tipper hi er støgg all over og desverre er kun "fin" der sola aldri skinner.

Kos deg med pølsebrødet ditt du. Det er vel det eneste du kan være stolt over.

Og nei, jeg har ikke biffgardiner. Men om jeg hadde hatt det så hadde det vært meg revnende likgyldig.

Jeg skal foreta meg dette, og min samboer betaler hver krone, rett og slett bare fordi at jeg vet at selvfølelsen min blir bedre av det. Stramme muskler og skjære bort overflødig hud( langt fra bilde på linken, men hvis man gjør det av rette grunner, ser jeg ikke noe i veien med det.) blir kanskje hengt ut her på BIM,(?) men det er nå min personlige meningsytring basert på mange års tenking og vurdering. En ting er om samboer er fornøyd, mer enn fornøyd;) men selvfølelsen må man ta seg av selv, for min del henger dette sammen med litt terapi/samtaler, og til slutt et mindre inngrep, det kan bli bedre enn det er nå, og det er det verdt for meg:) støtter dere som vil gjøre dette, av rette grunner:)

Du som skal foreta operasjon.. Jeg har ingen biffgardiner som plager meg eller andre ;) Men du skrev å stramme muskler.. Har født tre barn, og føler meg ganske så stor der nede og musklene er slakke selv om jeg kniper... Kan man få gjort noe med dette, og hva koster det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...