Sletta Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jeg må aller først si at jeg har vært superheldig.. Ikke kvalm en dag, ikke halsbrann som jeg hadde sist - men jeg tror jeg tørner på grunn av tett nese... er dette pga graviditeten? Flere sob ikke kad sdakke?
Gutt, jente og ? Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Haha, heldig du er som bare "sliter" med tett nese Ingen tett nese, men i forrige svskap kunne jeg plutselig begynne å blø neseblod. Det var irriterende.
Aprilripsen Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Hadde tett nese for et par uker siden ja, men har heldigvis gått over. Når det er sagt har jeg hørt at sånne plager gjerne henger i lenger når man er gravid. Hadde det forresten i begynnelsen av forrige svangerskap å. Skikkelig slitsomt, spesielt siden man ikke skal ta nesespray!
prøver1991 Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 jeg er gravid, og di siste dagene blitt veldig tett i nesa og av og til renner det, men tror det heller er forskjølelse siden jeg er helt "tett" i hodet og dårlig i formen i tilegg.
Svirremirre Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 I går begynte jeg og med det forbaska snørret. Jeg har masse slim bak i svelget, men ikke tett i nesa i det minste. Men det er litt slitsomt når en i tillegg er kvalm, det tjukke slimet får meg til å brekke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå