Gutt, jente og ? Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Hei Er det flere her som venter nr 3? Hvor langt er dere på vei? Syns dere at magen denne gangen er "større" enn da dere gikk med nr 1 og 2?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 skal ha nr. 3, men er bare noen bittefå uker på vei...men merker at magen er øm og måtte kneppe opp knappen på buksa på jobb idag...
2 tette og 1 badehette Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Venter nr 3. Er 8+3 nå, og har måtte gå over i mammabukser og tights allerede i uke 5 tror jeg det var. Magen er større, men også er jeg litt mer oppblåst enn i de andre sv.skapene.
Gutt, jente og ? Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2011 Har dere noen symptomer som dere har hatt tidliger eller ikke? Jeg er bare kjempe kvalm når jeg blir sulten. Har hørt at man får "større" mage etter tre, men så langt merker jeg ingenting. Er veldig spent denne gangen. Er også spent på kjønn denne gangen. De andre gangene har det stemte med kinesisk fødselskalender, denne gangen vet jeg ikke hvilken mnd jeg ble gravid på, så har virkelig ingen aning. To dager før jeg tok test, drømte jeg at vi fikk en gutt
embla28 Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Venter nr. tre jeg også, men er så kort på vei at jeg ikke har merket at magen er større enda. Men er veldig oppblåst da. Er veldig spent på hvordan det går denne gangen og hvor like svangerskapene blir. En ting er iallefall sikkert hormonell er jeg til de grader. Litt kort lunte... Her bør helst ting gå på skinner, noe det sjelden gjør med barn i huset fra før...
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Venter nr 4, men hadde mer polstring fra før av med nr 3 enn med de to andre. La på meg kjapt, ja.. Denne gangen har jeg gått litt ned, merkelig nok - men det drøyer sikkert ikke lenge før både kvalmen og sulten kommer - great kombo, he he.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Venter nr 3 og er ca 11 fullførte uker (litt missmatch mellom tidlig ul og menstermin) Alle mine bukser passer enda, men merker at jeg får vondt om jeg sitter lenge med en stram bukse, så knapper opp litt. Med nr 2 så måtte jeg kaste buksene da jeg var 10+0. Har ca 20 kg ekstra på kroppen nå, enn med nr 1 og 2, så det kan jo ha litt å si. Ligger litt bedre skjule på en måte hehe. På denne tiden med de to andre hadde jeg allerede gått opp 1kg, Nå har jeg gått opp 400 g. Denne gang har jeg vært kvalm, har vært nødt til å spise oftere og mer. Mat som inneholder sukker har bydd meg i mot. Spiste mye salami i begynnelsen, helt til jeg leste at det skulle jeg ikke spise. Viste det godt i forrige svangerskap at jeg skulle holde meg unna spekemat, men en del har gått i glemmeboken.. Er like trett denne gang som de to andre gangene, men med mindre tid til å hvile. Treninger, kamper og bursdager ble tredd over hodet mitt som en sekk i det skolen startet. Men så lenge jeg holder meg i aktivitet så går det greit, men kl 20 er jeg i drømmeland. Huset står på hodet, og ser ikke ut, orker ikke noe....men "heldigivs" er det ingen som tar det fra meg. Det går ingen steder... Jobber 100%, så stor stillingprosent hadde jeg ikke med de to andre. Har store planer om å fullføre dette svangerskapet uten en eneste dag sykemelding...
Bærbuskkroken Skrevet 27. august 2011 #8 Skrevet 27. august 2011 Hei Venter også nr.3, men er enda veldig tidlig. Fjernet spiralen 21 juli og har ikke siden hatt mensen. Tatt 3 tester...den siste digital som viste "gravid 3+" så nå er jeg bare kjempeglad!! :D:D Men prøver egentlig å holde meg litt unna her inne siden det er så mange forskjellige ting man kan bli redd for og begynne å bekymre seg for....men dere ser jo hvor flink jeg er til å være borte her ifra Litt usikker på magestr denne gangen (har 2 fra før), men nå er jo jeg som førstegangsfødende å beregne hver gang....klarer liksom å glemme alt mulig:D:D:Dhehehe. Var så usikker sist at jeg leste meg til om jeg var i fødsel eller ikke :D:D Ønsker deg lykke til videre
Bærbuskkroken Skrevet 27. august 2011 #9 Skrevet 27. august 2011 Har endel symptomer, men husker ikke om jeg hadde alle med de to forrige :/ Er småkvalm, mensmurringer, trøtt, stikkinger i korsryggen, hodepine.....men kanskje bare meg som er EKSTRA observant denne gangen siden "alt " er planlagt Hvordan virker den kinesiske fødselskalenderen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå