Gå til innhold

Hørselstest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på kontroll med lilleprinsen på sykehuset samtidig som følingprøve ble tatt. Han var da 4 dager. Det ble da utført en hørselstest som ikke slo ut. Er nå henvist til spesialist. Noen andre som har vært borti dette?

Jeg er ikke bekymret for jeg føler denne testen er feil. Han reagerer på lyder og snur seg mot oss når vi snakker til han.

Lurer på hvordan undersøkelse som skal gjøres...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Samme skjedde med oss da vi var på barsel.

Vi var på ny kontroll i går, da var sønnen min 8 uker.

De sa at det var samme testen som ble tatt men de måtte bruke 3 elektroder som de festet i nakke, panne og på kinnet hans.

Han måtte være helt rolig, så jeg måtte amme under hele testen.

Testen gikk ikke gjennom i går heller, men jeg vet godt at sønnen min hører! (har hatt god tid til å oppdage det, og er ikke i tvil) Vi fikk en øre-nese-hals lege til å se inn i ørene, og han fant ingen væske!

Må jo si at sønnen min var litt forkjølet/tett, og det skal de ikke være! men han har vært syk/forkjølet de to gangene vi har vært innkalt, så derfor gikk jeg bare opp i går.

Men nå må vi altså tilbake igjen senere!

Skrevet

Hei. Min gutt er 5 uker til Mandag og han har heller ikke gått igjennom testen. Jeg er heller ikke bekymret for jeg ser han reagerer på lyder og hører etter på stemmene våre. Han har tatt testen 3 ganger og den er frendeles negativ. Skal ned igjen neste uke for å ta ny test.

Skrevet

Vesla her måtte også inn å ta testen igjen. Gikk helt fint heldigvis, og alt var normalt.

Skrevet

Hei Petrine! :)

Alfred måtte ta testen om igjen etter at han ikke fikk "grønt lys" ("på den siste", som de sa..? ..vet ikke hva det betyr)

Og da gikk alt bra. De sa at det kan ligge litt fostervann igjen og forstyrre testresultatet..

Går sikkert helt fint:)

A.

Skrevet

Takker for svar =)

Ja regner jo med det går greit. For jeg er ganske sikker på at han hører. Var bare ene øret som ble sjekket og kanskje det var litt tett... Vi får bare vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...