Gå til innhold

hva har dere i måneden og hvor mange er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ca 78.000 inn pr mnd. 30.000 i faste utgifter, inkl lån på 20.000. På min konto står det igjen ca 12.000 når alt er trukket til felleskonto, sparing og regninger. Det bruker jeg glatt opp hver mnd til mat, bensin, klær, småreiser osv. Mannen har mer av sin lønn igjen hver mnd.

I full jobb ville jeg hatt ca 20 000 utbet, men jobber deltid og har ca 13500 - min samboer tror jeg har ca 28 000 + 3 barnetrygder. Vi er 5 i fam, vi har så vi klarer oss, men skulle gjerne hatt full stilling og hatt utbet det lille ekstra som vi føler vi mangler... Men når kidsa blir større og klarer seg litt mer på egenhånd satser jeg på 100% jobb.

Annonse

Jeg har 20 000kr og samboeren min har ca. 32 000kr tror jeg. Vi er to voksne og to barn + en på vei ;) 11 500 i lån på hus+bil, 2 studielån på ca 170 000kr hver, sa kan 3000kr ut der hver måned. Forsikringen og greier++++ Har egentlig ikke helt oversikt, vi klarer oss hver måned. Har en revisor som tar regnskapet for hvert år, og han regner ut at vi skal klare oss, så vi stoler på han. PS: Vi har gård, derfor revisor ;)

Vi er seks i familien og har ca 57 000 kr inn. Faste utgifter er vel på ca 30 000 kr, så det gir oss 17 000 kr igjen til mat, klær, diesel, medisin, gaver og annet, noe som faktisk er ganske akkurat. Bare i mat går det fort 11 000 - 12 000 kr pr måned, er vel sånn det er med store barn som spiser mer enn voksne gjør.

19 000 kr i mnd er jo ganske lite. Jeg har utbetalt ca 24 500 kr i mnd i full jobb, og da har jeg vel en ganske gjennomsnittlig inntekt. Er lærer. Mannen tjener mer enn snittet og har vel utbetalt ca 30 000 kr i mnd. Han er systemutvikler med personalansvar.

Vi er 2 voksne og 3 barn. Jeg jobber ikke, mannen er platformsjef og tjener litt i overkant av 100.000. Vi har dessverre utviklet en dyr livsstil de siste åra. Har stort lån på hus og hytte som vi betaler 25.000 på i måneden. Så kommer strøm, biler, forsikringer osv. Vi bruker ca 20.000 på mat og husholdning.

Utrolig men sant, vi klarer å bruke opp alt.

Annonse

Jeg jobber ikke men får 14 000 kr utbetalt etter skatt i mnd... trygd + barnetilegg (jeg er student under NAV)

Samboeren min får 40 000 kr utbetalt hver måned (noen ganger oppmot 80 000kr også..han jobber i olja..)

Men tilsammen har vi da generellt 40 tusen + 14 tusen = 54 000kr....

Ikke så mye synes jeg....har faste husgifter på ca 27-29 tusen tror jeg...

huslån,husleie,bil,barnehage,forsikringer osv osv.........

huslånet er vel på 11tusen men har også husleie på 5000kr....

Vi er tre, snart fem(!), vi har en samlet utbetalt inntekt på ca 60000-65000(kommer an på om vi jobber mye overtid eller ikke). Ca 25000 går til faste utgifter, 20000 til sparing/oppussing, resten går til diesel, mat, klær, sko, fornøyelser, reise osv.

Når tvillingene kommer regner vi med at sparebeløpet blir litt mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...