Gå til innhold

hva har dere i måneden og hvor mange er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er 3, snart 4. Har utgifter og inntekter ganske lik, ergo så er det ikke mye igjen til mat, føler vi snur krona hver mnd. Men men, det blir bedre en dag :) Eier selv, men er mye dyrere å kaste seg på leiemarkedet, så vi får bare bite i det.

jeg ca 20000 og han ca 30000 etter skatt.. altså 50000, ut går det jo endel, ikke helt oversiktpå eksakt, men har 2,5 mill i huslån, og ca 200 000 i billån. pluss mat og strøm og de faste greine, klarer oss godt, men sløser nok litt for mye :s vi er tre og blir fire i januar..

Annonse

Vi er snart 4. Har ca. 50-55 000 utbetalt i måneden. Har en del lån, studiegjeld, biler (måtte ha to), og steinerskole... Vi har så vi kan spare litt, og føler vi har det vi trenger. Er så inderlig glad for det, er takknemlig for det livet vi har. Bare det å ha en hageflekk er jo luksus!

Savner ikke studietiden med rissekker og soyasaus, muggne hybler med frost på innsiden av vinduene og nesten bare fretex-klær.

Til sammen inkludert barnetrygd har vi mellom 30.000 og 35.000 kroner (varierer litt fra måned til måned).

Vi er 2 voksne og 4 barn så vi lever ikke akkurat i luksus. Mannen er i startgropa med egen bedrift da, så han har akkurat nå bare tilskuddet fra nav (tar ikke ut lønn fra egen bedrift første året), så det blir litt bedre til neste år.

Med 2 i barnehage, 1 på sfo, boliglån, to biler og et vannvittig matbudsjett blir det ikke mange kronene til sparing gitt. Men vi klarer oss da...

Annonse

Jeg som trodde alle hadde 30 eller 31 i måneden.. Med unntak av februar da. Så 34000 og 21000 vil jeg absolutt ikke si er lite! Eller var det kanskje skrivefeil? Mente du i månen? Der har jeg absolutt ingenting, og tror ikke noen andre dibbere heller har det;-)

Om det er penger det er snakk om er det en annen sak. For tiden får jeg kun overgangsstønad fra nav på 12 607 kr og barnetrygd på 2600 kr. Er alene med en datter på ett år.

vi har ca 40 tusen kr inn, to voksne og ett barn. etter alle regninger er betalt har vi ca 20 tusen igjen,pluss at samboer betaler bidrag for to barn på 6500 kr i mnd... vi lever greit,men føler at vi kunne trengt å ha litt til.

Vi har ca 60 000-70 000 inn netto pr mnd, jeg 30 000, han resten. To voksne, 1 barn i tenårene.

Inkludert huslån har vi ca 20 000-25000 i utgifter hver mnd. Da er resten til forbruk og sparing, altså minst 35 000. Har det veldig greit økonomisk!

Jeg har utbetalt 23.000, mannen 38.000. Samlet da 61.000. Lån 2,2 million (bare huslån, ingen andre lån) som vi betaler ned mye. Så har vi forsikringer, kommunale avgifter, SFO, bensin, tv, telefon, osv.... Vi har husholdningsbudsjett på 10.000, det er for mat og klær. Vi har det greit økonomisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...