mammaforførstegang Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 min gutt er 4mnd og får kun MME, dette har han fått siden han var 3 uker. Han har hatt bæsjebleie ca annenhver dag, eller hver 3.dag. da har eg hatt litt malt i melken, så begynte han med bæsjebleier hver dag, noen ganger 3-4 ganger i døgnet. Da var bæsjen blitt meir gulaktig og slimete. Dette forandret seg etter eg begynte med tran, så det slutta eg med. Nå ser det ut til at det er tilbake til det "vanlige" igjen. Har ei bleie til dagen nå, og fargen er meir grønn. Bruker NAN.
Håpefull77 Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Jeg har ei jente på snart 4 mnd som får for det meste mme. Jeg ammer 2-3 ganger pr dag fortsatt, men det er så minimalt med melk der at det nok bare er for kosen sin skyld, hun drikker like mye mme for det. Vi brukte NAN HA1 en stund, da var den litt mer grønnaktig, med vanlig NAN 1 er den stort sett gul, men grønn en gang i mellom. Hun har avføring stort sett hver dag, noen ganger 2. Et par ganger har hun hoppet over en dag. Vi har malt i alle flaskene hennes. Men vi har et annet problem. Når hun bæsjer så kommer det så mye at ingen bleie holder på avføringen. Så da er det fult skift fra topp til tå og bad. Vi har prøvd flere typer bleier, og gått opp i størrelse. Prøvd uten malt, mindre malt. Det er sånn uansett. Strammer bleien godt og skifter så fort hun er ferdig. Har prøvd å ha henne sittende, stående, liggende etc. Skjønner ikke hva vi gjør feil.
C.L.H85 Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Min jente er 5 mnd og får grøt, middag og mme. Hun bæsjer alt fra 1 gang om dagen til 3 ganger om dagen;)) Gir ikke malt lenger, bare sviskemos. Bæsjen er grønn/brun og lukter ikke godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå