kimura Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jeg hadde første dag i sist mensturasjon 3 aug, med da forventet eggløsning mellom 15-17 aug. Når kan jeg forvente et test svar jeg kan stole på???
Mommy Mia Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Jeg har alltid fått svake positive tester 3 dager før IKM.. Men jeg stoler aldri på en test før jeg er på den dagen før jeg forventer at mensen skulle kommet. Altså eksakt 4 uker siden forrige mens startet:) Lykke til !!
3 i vannet:) Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg går å venter jeg også Min siste menstrasjons startet 2.aug så hvis vi klarer å vente noen dager til, så forhåpentligvis vil testen være positiv for oss begge;) Jeg tenkte jeg skulle klare å vente til søndag... tror jeg... Lykke til! Si gjerne ifra når du har tatt en test:))) Krysser fingrene!
kimura Skrevet 27. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2011 Takk for svar begge to!! Ja da må jeg nok smøre meg med tålmodighet frem til onsdag. Tok en test i dag (ikke morgenurin), men den var negativ. Allikevel er jeg mer sikker enn noen gang på at jeg er gravid, er så sinnsykt kvalm. Har to troll fra før og ble gravid ved første forsøk med begge to. Jeg krysser fingrene for deg på mandag og meg på onsdag.. Lykke til
3 i vannet:) Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Går å kjenner etter små tegn hele tiden!!!! Magen er oppblåst, og endel murringer som kommer og går... For ikke å snakke om ømme og tunge bryster! Men akkurat brystene får jeg skikkelig forandringer i før jeg venter mensen, så jeg tør på en måte ikke håpe for mye siden jeg ønsker dette veldig;) Har en fra før og jeg også ble gravid ved første forsøk, så det hadde vært veldig deilig å ha blitt det nå også) God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå