Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det samme som hos deg supermuffin :) Jeg er 2 dager på overtid, hadde min første el tester mnd denne syklusen og fikk el på dag 20. Har spurt om hjelp her men ikke fått svar dermed er jeg litt usikker på om denne sene el kan være grunnen til at tanta holder seg borte. Jeg har jo som sagt ikke testet før så vet ikke om den er forsein i forhold til vanlig syklus. Derfor orker ikke jeg heller å teste før dag 35 som jeg har opplevd en gang tidligere. men dette var kort tid etter ppille stopp så jeg har en teori om at det var derfor den var så sein.

Godt å se at det er mange positive tester denne mnd :) Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner situasjonen din, Supermuffin. Forferdelige skuffelsen som kommer hver gang ved negativ test. Men nå er jeg veldig spent på resultatet ditt altså? Hvordan er følelsen?

Jeg har ikm i morgen, innstiller meg på tr. Tempen min steg litt idag, og ømme pupper enda, men det trenger ikke bety noe. Har ingen tester liggende, så blir ikke testing.

Spennende meg deg også Lykke-Liten, hold oss oppdatert:o)

Skrevet

Gravid!!!!! Tok 4 tester i dag når jeg sto opp, ca to timer siden.. alle lyste gravide. Åh, da hadde magefølelsen rett, jeg må lære meg å stole mer på den.. Er såååå glad nå, nesten livredd for å bevege på meg i frykt for å miste.... Kan ikke beskrive hvor deilig dette er!

Men har ikke sagt no til sambo enda, han hadde gått på jobb før jeg sto opp. Noen forslag til hva jeg kan si og hvordan ?

Vi skal på hyttetur i helga med et vennepar, heldigvis mine bestevenner, så må vel nesten si no siden jeg ikke kan drikke og det pleier å være en selvsagt ting. Vet de blir kjempe glade og klarer å holde det hemmelig.

Skrevet

Gratulerer :) her starta også morgenen med positiv test, eller altså positiv el test, men har hørt at om den slår inn 4 dager på overtid så er man Gravid :) Håper det stemmer :) Uvirkelig følelse :)

Skrevet

Gratulerer med positive tester!!

Supermuffin, du er endelig i MÅL, er utrolig glad på dine vegner... Unner deg virkelig denne opplevelsen. Så utrolig gøy! Det får opp optimismen for min del, om at man ikke skal gi opp.

Er selvsagt veldig glad for deg også Lykke_liten;) Heldig som er gravid etter bare 4 pp`er.

Ønsker dere begge lykke til med spirene:)

Her sank tempen min idag, dvs tanta kommer nok i løpet av dagen, og vi går over i 18.PP...

Skrevet

Så spennende da Lykke-Liten! Krysser fingerene for at det stemmer! Ja, er helt uvirkelig.. tror ikke det har helt gått opp for meg enda.. :)

Skrevet

Sniker meg inn fra 1. Trimester bare for å gratulere deg så mye supermuffin. Fulgte jo hverandre litt til å begynne med. Så gøy at du følger etter! Når blir det termin? Ble så glad nå!

Skrevet

Hei Embla! Så kosli du dukket opp igjen! Tenkte jeg skulle leite deg opp igjen nå! Termin blir 1 juni ser det ut til.. Når var din igjen ?

Da følger jeg etter jeg, så kan vi fortsette å følge hverandre :)

Skrevet

2 positive tester idag (CB og billigtest).... Herregud, jeg kan ikke tro det :D Blir spennende å sjekke med en digital i morgen. Kjenner jeg ikke helt klarer å juble før jeg har tatt den, men er helt skjelven! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Grattis til dere med positive tester! Fikk mensen for litt over en ukes tid siden. Kroppen min lurer meg..

Nå skal jeg straks starte på an igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...