Lurifax og knøttene Skrevet 18. september 2011 #51 Skrevet 18. september 2011 WOW, så spennende minius! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for alle dere andre, selv skal jeg teste på tirsdag. Huff, det er lenge å vente.
Lurifax og knøttene Skrevet 18. september 2011 #52 Skrevet 18. september 2011 Og gratulerer til deg også, Skal jeg !
honningbien Skrevet 18. september 2011 #53 Skrevet 18. september 2011 Hurra, jeg testet positivt i dag!!!!!!!! Føler meg utrolig priviligert, og gleder meg til å kunne gi gutten min verdens beste gave, nemlig søsken:))))) Gratulerer til deg minius!! Og lykke til i uke 38 alle sammen!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 18. september 2011 #54 Skrevet 18. september 2011 Gatulerer begge to:) Så koselig at vi er flere som går over til 1. trimester sammen og håper at mange flere følger etter
Lurifax og knøttene Skrevet 18. september 2011 #55 Skrevet 18. september 2011 Åh, herregud så fantastisk! :) Så flott at så mange har fått det til! Lykke til alle kvinner, jeg skal prøve å holde ut og ikke teste før tirsdag. Har ikm på onsdag.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 18. september 2011 #56 Skrevet 18. september 2011 Gratulerer til dere som har testet positivt så tidlig!!! Jeg tok en test på lørdag som selvfølgelig var negativ.. Begynner å tro at det ikke er noe inni der lenger. Har ennå masse mensmurringer nede i magen. Hvis det er slik at det skal være slik hver syklus, så kommer jeg til å bli GAL. SIst gang jeg var gravid så testet jeg positivt flere dager før ikm. Føler meg litt småkvalm og har masse luft i magen. Men nå er det da slik at det ikke trenger å være noe.. Lykek til i uka jenter!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 19. september 2011 #57 Skrevet 19. september 2011 Ny test i dag igjen. Negativ...
Lurifax og knøttene Skrevet 19. september 2011 #58 Skrevet 19. september 2011 Uff, det gikk ikke veien her heller... Får holde motet oppe og prøve igjen!
Kaktus_86 Skrevet 19. september 2011 #59 Skrevet 19. september 2011 Hei hei alle sammen! Tusler inn her jeg. Er på dag 38 av syklusen og lurer veldig fælt på når ting skjer i kroppen min. Ikke peiling på når IKM er, men siste "teori" er at jeg hadde EL da jeg trodde jeg hadde IKM, isåfall har jeg ny IKM lørdag 24.sept. Dersom det ikke er klaff nå og TR ikke dukker opp skal jeg starte med EL testing. Noen gode tips om hva som fungerer bra? Sender også en stor lykke til og krysser-fingre for alle dere som har sett skyggestreker og som skal teste iløpet av uka
Silja81 Skrevet 19. september 2011 #60 Skrevet 19. september 2011 Hei, Gratulerer til alle dere som testet positivt. Virker som at TR kom idag (eller i hvert fall spotting). IKM fredag... Optimisten i meg prøver å si at det er festeblødning men realisten er allerede på vei inn i 8pp. Skal dette aldri gå? Deppig dag idag, men går jo over. Lykke til videre til alle dere som ikke har fått TR enda. klem
Lurifax og knøttene Skrevet 19. september 2011 #61 Skrevet 19. september 2011 Silja, vi får følge hverandre videre i neste runde! (Hvis ikke du har festeblødning nå, mener jeg!) Skjønner godt at du er deppa, det er jeg også! Har liksom skapet fullt av koffeinfri kaffe, i kjøleskapet står alkoholfri vin, og i nattbordskuffa ligger et glass med folat. Ikke så gøy når det får stå i fred så lenge.. Jeg heier på deg, ikke gi opp! klem igjen!
Silja81 Skrevet 20. september 2011 #62 Skrevet 20. september 2011 Takk Lurifax . Ja, vi får følge hverandre videre. Jeg føler også at jeg tar alle forhåndsregler for å ikke skade et eventuelt embryo/foster. Har vært hos gynekolog og sjekket eggstokker og livmor men det så bra ut, ingen cyster. Men vet også om en venninne som var hos samme gynekolog uten at det ble oppdaget pco som hun ble diagnostisert med langt seinere. Nå er jeg igang med blodprøver for å sjekke at hormoner er i orden. Neste skritt er at mannen min skal få sjekket sædkvaliteten sin. Har svake menssmerter i ryggen og vil egentlig at TR skal komme sånn at jeg blir ferdig med den. Kunne hatt et spedbarn nå så lenge som vi prøvd. Uff. Klaging klaging. Men må skjerpe meg å finne noe annet å fokusere på i livet. Ses i neste pp klem
SuperMuffin Skrevet 20. september 2011 #63 Skrevet 20. september 2011 Våknet opp i dag, skikkelig forberedt på en dårlig dag, nemlig TR. Men har foreløpig ikke sett noe til henne. Hun pleier alltid komme i løpet av natten, slik at det er tydelig og klart morningen etter at det er TR. Ante først et snev av håp, når jeg ennå ikke har fått TR. Pluss at jeg har vært småkvalm siden lørdag, sånn plutselig og skikkelig i tide og utide. Trodde jeg hadde spist noe galt, men kanskje det betyr noe annet. Uffm, livredd for å håpe eller tro noe, så tvinger meg selv til å tenke at den bare er forsinket og kommer i morgen.. Tok en test i går, siden jeg var så kvalm og mannen min var sikker på at denne gangen var vi gravide, men neida.. var negativ.. men kanskje det var litt tidlig, at jeg har for lave nivåer ? hmm.. nei, nå må jeg tenke på noe annet.. måtte bare lufte tankene litt..
Evigoptimisten Skrevet 20. september 2011 #64 Skrevet 20. september 2011 WOW! Gratulerer til alle med positiv test, så moro:o) Ønsker dere lykke til videre... Supermuffin; det virker jo som det er noe i gjære hos deg da, ingen tr fortsatt håp. ,) Her er ikm først på fredag, ikke testet noe enda, og håper jeg skal holde meg til ikm... Håper - håper - håper!!!
SuperMuffin Skrevet 20. september 2011 #65 Skrevet 20. september 2011 ja, er like spent hver gang jeg må på do, men har vært heldig enn så lenge. Har heller ikke mensensmerter.. litt rart.. hmm Evigoptimist : ikke for å drepe gleden, men om man ikke gleder seg så mye, så blir man heller ikke skuffet like mye.. etter jeg er fått litt mere "likgyldig" holdning, eller prøver å ha, så er det ikke like krise fordi jeg forventer å få tr.. hjelper litt i hvertfall...
Evigoptimisten Skrevet 20. september 2011 #66 Skrevet 20. september 2011 Jeg er ganske enig med deg der, Supermuffin. Siden jeg er i 17 pp, så har jeg jo hatt noen nedturer det siste halvannet året, så jeg prøver også å innstille meg på tr-besøk, så slipper skuffelsen bli så stor... Men noen ganger vanskelig, avslappet og så bygger det seg opp mot tr. Jeg er ikke så glad i disse siste *vente* dagene.. Egentlig hater jeg de.. hehe!! Jeg krysser fingrene for deg uansett jeg Supermuffin:o) Hvor lenge har du prøvd?
SuperMuffin Skrevet 20. september 2011 #67 Skrevet 20. september 2011 Ja, blir aldri immun uansett hvor likegyldig man prøver å være.. men noe bedre enn å trippe rundt,uansett hvor mye jeg har lyst.. Prøver liksom å holde meg mye opptatt rundt tr tider.. Går inn i 15pp nå, skal inn til ny utredning om 3 uker.. så ser heller mer frem mot det.. hvor langt har du komme i utredningen da ? ferdig med pergo ? begynne med ivf ?
Evigoptimisten Skrevet 20. september 2011 #68 Skrevet 20. september 2011 Da er vi jo nesten i samme båt... Jeg er ferdig med min 2.pergokur nå, er nesten ferdig utredet. Alt fint så langt:) Gjenstår laparoskopi i oktober for å sjekke den ene eggelder som var litt uklar på UL. Ellers står vi på venteliste på IVF, håper å gå igang så snart jeg er ferdig med operasjonen. Prøver også å tenke litt langsiktig, denne måneden er siste sjanse før operasjon..Har også startet med akupunktur. Hvor langt er du utredet siden du skal på ny utredning?
Magetroll ønskes Skrevet 20. september 2011 #69 Skrevet 20. september 2011 Heisann jenter Jeg har IKM i dag men ingen tegn til TR. Har litt mensmurringer innimellom men de forsvinner like fort som de kommer. Ikke sånn som jeg pleier å ha det når TR er rett rundt hjørnet. Har vært litt småkvalm de siste dagene, så jeg tror jeg må teste senere i dag ;-) Sluttet på pillen i slutten av juli og brukte kondom frem til forrige mens så dette er første mnd vi prøver. Er SÅ spennende å være igang med prøving igjen! Krysser fingre for oss alle at dette blir en BRA uke :-)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 20. september 2011 #70 Skrevet 20. september 2011 Trodde jeg hadde ikm i går, men var visst i dag. Er jo litt usikker på om syklusen er stabil etter fødselen. Har jo kun hatt en syklus på 28 dager. Fremdeles ingen mens. Kanskje jeg prøver på en ny test i morgen! Fremdeles de samme symptomene som murring i magen. I går kom munnsåret også. Hadde dette sist da jeg ble gravid... Hmm, vet ikke jeg!
SuperMuffin Skrevet 21. september 2011 #71 Skrevet 21. september 2011 Tr har fortsatt ikke kommet (!!!) , nå 2 dager på overtid Nå begynner jeg å ane et lite håp. Kanskje jeg skal kjøpe meg en test i dag.. Hmm.. Eller vente til i morgen.. Evigoptimist: Jupp, det er vi. Kan ikke si jeg er blitt mer tålmodig av den grunn men. Jeg har vært på en haug av undersøkelser, de var litt usikre på om jeg hadde fått senskader av egglederbetennelsen.. De ville sette meg på pergo, men er visst noen stoffer i den som jeg ikke tåler, selvsagt! Så har vel egentli bare vært sendt frem og tilbake mellom leger og spesialister for å komme frem til en annen løsning, har en litt trøblete medisinsk historikk også familiært, så alt må sjekkes 10 ganger virker det som før det endelig skjer noe. Jeg forsto det som at hun skulle ha en "løsning" på hva vi skulle gjøre neste gang jeg kom.. Har fantastisk skallebank i dag da, men rett før jeg kastet i meg en smertestillende pille, så jeg den ikke var anbefalt for gravide.. så jeg ble livredd for å ta den i frykt for at jeg er gravid og den kunne skade.. så da blir det skallebank i dag.. Noen som vet om noen smertestillende piller om ikke har noen innvirkning på oss som prøver å bli gravid eller de som er gravide ?
Evigoptimisten Skrevet 21. september 2011 #72 Skrevet 21. september 2011 Oi, så spennende Supermuffin! Kjøp en test:o) Kanskje du nå slipper videre utredning.. krysser fingrene for deg. Idag har jeg våknet til dårlig magefølelse, 2 dager før ikm! Får vel bare holde motet oppe...
SuperMuffin Skrevet 21. september 2011 #73 Skrevet 21. september 2011 Ja, er litt spennende, men er også veldig forberedt at tr kommer i morgen tidlig, slik den pleier å gjøre.. bare litt forsinket.. Men tenker heller at hvis den ikke kommer i morgen, så tar jeg en test.. Vil heller vente enn å få negativ.. Ja, den hadde jeg også Evigoptimist.. før jeg ble skikkelig kvalm og øm, så var jeg helt sikker på at tr ville komme på tirsdag, var nesten litt sint.. eller jeg var vel det litt.. hadde skikkelig humørsvingninger om helgen.. Hold deg opptatt med noe annet.. Jeg har begynt å trene mye, så er jeg lite hjemme og "kjeder" meg.. så rekker ikke dvele så mye over det som jeg pleide.. nå er helger og ettermiddager alltid hektiske eller opptatt.. da har jeg noe å glede meg til også Men kan jo gå bra også da.. ikke tenk noe før ikm.. så kan du begynne å spekulere.. men vet det ikke er lett.. Unn deg noe gøy, ett nytt plagg eller noen gode luktelys eller bak noen boller..
Bondespira Skrevet 22. september 2011 #74 Skrevet 22. september 2011 Gratlulerer til alle som endelig har en spire i magen:) Ingenting her...bare besøk av uvelkommen gjest:( Håper ikke mange av dere som skal teste slår følge videre her på Bli gravid og ønsker alle lykke til et hakk opp. Men til andre som må bli her igjen...vi får vel prøve (en siste gang for meg)...og lykke til til oss! Klem
SuperMuffin Skrevet 22. september 2011 #75 Skrevet 22. september 2011 Uff, har ikke turt å teste enda jeg.. Nå er tr 3 dager på overtid. Men er redd og forventer egentlig at det bare er en forsinkelse, så i frykt for en negativ test, lot jeg testen ligge pen og ubrukt på badet før jeg gikk på jobb i dag også.. Men gratulerer til alle som har fått en positiv test !!!!! Flere som ikke har testet denne uka ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå