Gå til innhold

Ting du bare gjør èn gang!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg kom hjem etter babysvømming - hev alt tøyet på vask med en gang + litt ekstra tøy. Vasken var da mørkt tøy....

Når jeg skulle ta det ut var det omtrent heeeelt hvitt og fullt av geleklumper over alt!!!!

Jeg hadde altså glemt å ta ut den brukte bleien jeg hadde tullet inn i det ene håndkleet før jeg satte vasken på :-O

(det var ikke lov å kaste fra seg bleier i garderoben - derfor måtte vi ta de hjem å kaste de...)

Trodde seriøst at jeg ALDRI skulle få det mørke tøyet rent igjen *grøss*

Har du gjort noe - som du aldri vil gjøre igjen?

Kan jo legge til at pappa hadde gått tom for oppvaskmiddel til oppvaskmaskinen - skulle bare bruke littegranne zalo i steden.... hehe - "en dråpe" ER virkelig nok !!!

*ler høyt*

Det var skum utover HELE kjøkkenet :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143513414-ting-du-bare-gj%C3%B8r-%C3%A8n-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var liten og ikke kunne svømme tredde jeg armringene rundt anklene og hoppet ut på det dypeste i bassenget.

Det gjorde jeg bare en gang, og var nære på å bli det siste jeg gjorde også.

Å ta en kniv i munn og hoppe ned fra kjøkkenbenken med magen mot den gjorde jeg bare en gang.

Flaks det var den sløve kniven....

Huff.. grøsser når jeg tenker på det...

Var i min pure ungdom - da jeg skulle se om jeg turte å ta med meg et gram hasj forbi flykontrollen.. sammenbrettet i vg'en jeg holdt.

Uff.. gale menneske.. Grøsser hver gang jeg tenker på det.

Det gikk heldigvis bra, men det kunne glatt ha gått annerledes.

Bare EN gang? Hmmm Nå må jeg tenke.....

Jeg spiste en hel bløtkake en gang. Det anbefales ikke. Ikke nok med at jeg ble kvalm og kastet opp, samt hadde dårlig mage i flere dager, men de andre som skulle hatt kake ble drittsure på meg.

Jeg ble voldtatt en gang. Det er heller ikke noe jeg ønsker å gå igjennom en gang til.

Ser godt at de to opplevelsene har store kontraster, men uansett så er det to ting som bare har skjedd en gang for meg og helst aldri mer!

Annonse

Jeg elsker tvioli og fornøyelsesparker jo rasker karuseller og brattere berg og dal baner jo bedre. Men den gang jeg skulle prøve meg på pariserhjulet, holdt jeg på å dø av skrekk fyfander så skummelt. aldri mer.

Når jeg gikk i speideren som liten. Fikk vi høre " Aldri spikk mot deg kun fra deg" "hvor farlig kan det vær" tenkte jeg å fikk åres største kutt i fingeren.

Var 13 år og skulle koke meg nudler.... Skulle sjekke om plata var varm, så jeg lente likså godt hele hånda på den( kan til dags dato ikke skjønne hva jeg tenkte med). Fikk annengrads forbrenning i hele hånda og kunne ikke bruke den på en uke! Gjør ikke det igjen!;)

Gjorde akkurat det samme som deg, 22:44! Var rundt 10, husker det sååå godt enda. Skjønner heller ikke hva jeg drev med.. "Lurer på om plata er varm", tenkte jeg, og før jeg visste ordet av det hadde jeg lagt hele håndflata på plata.

JA, den var varm.

Annonse

kjøpte en espresso på 7-11 en gang, tenkte meg ikk eom, og helte nedpå en stor slurk med en gang. Det er den største smerten jeg noensinne har opplevd, Den kaffen må ha vært ulovlig varm altså!

Jeg fikk ikke puste, kjente flammer nedover mens kaffen rant ned, er sikker på jeg fikk brannskader langt ned i spiserøret. Tok mang3 minutter før jeg klarte puste skikkelig igjen og det gikk DAGER før tunga var helt god og jeg klarte spise igjen!

Nå venter jeg alltid til kaffen har stått en stund, uansett hvor jeg får kaffen fra. Tør aldri ta en slurk før jeg har nippet litt og kjent hvor varm den er..

hehe. Apropo svømmeringer.. jeg kunne svømme da jeg utførte dette.. men det hjalp lite. Jeg tredde 3-4 armringer på hver fot og hoppet uti.. Snakk om dupp! Måtte ta de av meg opp ned, under vann, før jeg fikk luft ;-)

Kjøre moped i shorts og sette beinet inn til eksospotta når du går av...

Jeg hørte at det freste, og kjente lukten av stekt kjøtt, men kjente ingenting med en gang ( etterpå derimot...). Resultatet ble 3. grads forbrenning på størrelse med en kaffekopp på det ene beinet.

Det verste var at jeg gjorde det om igjen året etter med det andre beinet...

Satt på bagasjebrettet til min storebror da jeg var liten, og ville han skulle stoppe. stakk likså greit foten i hjulet jeg da.. ehh... det gjør man ikke flere ganger!

Stikke tunga på lyktestolpen, det gjorde jeg også bare en gang.

hoppe på trampoline, skulle falle på ryggen og ta beina ut samtidig.. Ja, det var kjempe lurt, for de fikk medfart. skal si jeg glatt var ut i guttespagaten og fikk lyskestrekk!

Gifter meg med tidenes kjipeste mann

havner på psykiatrisk på tvang

tar forbrukslån

legge på seg 30 kg

barbere bort øynebrynene for å få dem til å vokse fortere

ha sex med en dame

Lista er lang,kunne skrevet bok tror jeg,hehe

men mye å mimre om på gamlehjemmet om ikke annet ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...