Gå til innhold

Hvilken alkohol skal jeg holde meg til i morgen for å ha max morro og max form dagen derpå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Ikke noe med for mye sukker!! Øl får man gjerne vondt i hodet av dagen derpå, og blir lett full i magen! Ren sprit er teoretisk sett det beste. Men man blir kanskje fort kvalm og dritings av bare det..hehe

Jeg har god erfaring med enten hvitvin eller Mosscato (sprudlende vin)

En gang drakk jeg og ei venninne KUN Galliano en hel kveld..utrolig nok ikke fyllesyke dagen derpå, og jeg ble rimelig full. Merkelig, kanskje kaffe gjør susen?

Min erfaring er at ren sprit (altså vodka, gin e.l.) er det som gir minst hangover. Dog må man selvfølgelig begrense seg noe, og ikke drikke for mye (det er lett å gå over streken hvis man er vant til å bøtte ned på vin eller øl). Champagne skal visst også være bra mot hangover (så lenge man ikke blander det med annen type alkohol), men jeg skjønner ikke helt hvordan noen klarer å bare drikke sjampis en hel kveld...

Hold deg i hvert fall unna whisky, konjakk osv., og forsøk å ikke blande så mange ulike typer alkohol, da er du garantert en dårlig morgendag... :P

Personlig foretrekker jeg øl (evt, vin hvis det er middagsselskap), men det er ikke det beste dagen derpå, nei... :P

Hilsen en som snart skal ha barn, og gleder seg til å kunne nyte alkohol en gang iblant igjen. :)

Annonse

Jeg blander vodka med battery. Smaker veldig godt, og er ikke dårlig dagen etter. Så lenge en ikke blander og drikker mye forskjellig, så går det bra. (hvis du ikke bøtter nedpå da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...