Gå til innhold

stoppet opp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

men men sånn skjer sikkert innimellom.

skikeklig skuffa er jeg uannsett men innen ja en mnd er han vel hvertfall hær (skjønner meg ikke på de der, ang igangsetting osv)

er "bare 5 over mens og 2 over ul" så prøver ikke syte for mye..

mistenkte de var noe rart siden de aldrig ble skikkelig vondt, men er skuffa de stoppet..

overtidstime mandag 29.08.11 kl 11 så rekner med jeg rekker den timen :(

hentet storebror hjem så vi kan nyte siste tiden som ene barn og i morgen skal vi i 4 års dag :D så blir koselig de...

skal prøve holde meg unna bim nå.. så jeg ikke aser meg selv opp for mye ;) gir en pipp når han er ute og historien (om den er av interesse da)

tytes på ;)

lykke til alle dere hærlige snupper :D snart har der gullene deres i armene <3 (jeg også snart, forhåpentligvis :P...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei.... :o( Sender deg en varm trøste klem*

Snakkes senere :o) God helg, å kos deg med

Skrevet

klarer du holde deg unna BIM så lenge da :) Jeg vet hvordan du har det, her har det stoppet opp mange dager på rad. Men snart blir det ekte saker på deg, du får jo ikke gå særlig over 12 dager så enden er jo nær. Lykke til!

Skrevet

kos deg med storebror skulle det stå.

Skrevet

hehe spørs self om jeg klarer de, men tenker en aktiv helg og legen mandag skal jeg hvertfall klare noen dager ;) hihi

men nå skal jeg daffe på sofaen, å se tv :D formen er hvertfall bedre enn på en stund så, litt får man gjort da ;)

god helg til dere også :D

Skrevet

Nei, så kjedelig:(

Skrevet

nå lurer jeg veeeeldig på hvordan d går med deg!!?? :D

Skrevet

hmmm nei ser dorlig ut for min del :( takk for tanken :) setter pris på de.. fikk noen grusomme "kynnere" i bilen på tur men ser ut som de gav seg i gjenn :( nei skuffa og lei..

time hos legen kl 11... så sa jordmor de skulle inn på kk til sjekk etter legen ( aner jo ikke om de er tilfelle, men antar jeg må presse litt på de. straks 5 dager over termin nå...)

kjenner hvertfall han vrir seg godt nedover, så håper de skjer noe snart :)

klem fra

Skrevet

Der er du ja :o)

Hatt en fin helg? Får håpe det skjer noe i morgen da, så slipper du å vente enda lengre.

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

¨takk søte dere.. ja nå kjenner jeg at de passer meg å bli ferdig å være hval ;) gått tur på herdla og kjørt masse bil.. og vasket/ryddet hus i dag.. så håpet jo noe skulle skje :P

var uggen og vondt i natt, så denne ugen bør bare gli ut når de setter i gang :P

hehe

hvordan har dere de da??

må næme dere nå, dere også :)

Skrevet

Hehe.... har hatt menssmertemurring to kvelder på rad jeg da, men sover som ett barn imors mage om nettene :P

Men i dag...har litt av slimproppen begynt å gå :) å sitter her med litt kynnere tror jeg som bygger seg opp nedente ifra og opp. Håper dette er modning med virkning :D 36+2 så jeg har jo noen uker igjen.

Men takk som spørr!!

Skrevet

går grunn ganske fort, selv på overtid synest jeg... hehe

såpass ja proppen kan jo gå ganske tidlig i grunn.. min gikk vel i uke 33 med 1 mann (eller deler av den) denne gangen tror jeg ikke den er gått.. men kjenner han gnikker seg nedover :) hhehe for de er ganske vondt..

må sove mens man kan de er sikkert, jeg dupper når mini dupper så om jeg skulle være så heldig noe skulle skje, er jeg uthvilt nok til å føde :P hihi...

men kjenner når de gjør vondt og tårene presser på, klarer jeg vente noen dager til :P hihi

men vet jo han må ut snart..

er i grunn spent på hva de sier osv i morgen.. aner jo ikke om jeg evt kan bli satt i gang med de samme eller blir gående en uke til.. ganske "skummelt" jeg er en som liker å vite hve jeg går til i grunn (men begynner innse at sv.skap og barn ikke er mulig og forutse :P...) :D

Skrevet

Jo skal bli godt å komme i mål snart. Litt av slp min gikk å i uke 32, så jeg er fult klar over at dette er ingenting..... det blir værre:/ *ler*

Sover litt på formiddagen, så har jeg masse energi til 3åringen ++

Men det er så spennende... kjenner etter hver minste detalje som skjer i kroppen :P Analyserer alt.

Kjenner feelingen med no control.

Skrevet

hehe :D

ja ikke lett dette.. kjenner jo noe hele tiden :P

gud skal bli godt når man får de ut, så man kan se de har de bra.. ikke bare dytte i magen og vente på respons.. er jo xtra ops på overtiden. dulter og plager han etter så og så mange timer :P hehe

stakkars ungen min..

2 åringen er heldigvis meget selvstendig, kler på sko osv selv. så slipper bøye meg så alt for mye, og så flink og leke selv. de hjelper litt på :)

men er sååå spent på hva de neste dagene bringer, begynner bli litt mere virkelig at nå har jeg snart 2 unger ikke "bare" en... hehe :)

håper storebror godtar lillebror osv.. mange tanker i hode nå..

gir en lyd etter legen i morgen tenker jeg ;) hihi

Skrevet

Det skal jeg si meg meget enig i, deilig at storebror er selvstendig å forståelsesfull. F.eks han vet at mamma ikke kan løfte eller bære han, for jeg har baby i magen å den er ikke ferdig enda. Det har bestemor sagt :o) Flink å leke, hjelpe til. Kjempe opptatt av andres babyer, skal oppi vogna el bilstol for å se hvor søte di der. Som han sier. Er veldig bevisst på å ikke "glemme" ham i ammetåka. Men det skal bli kjempe spennende å bli 2 barns mamma :D

Skrevet

Hei dere!

Må si jeg nesten blir misunnelig på dere som snakker om slimpropper og diverse.. jeg har ikke sett snurten til verken det ene eller det andre!

Ellers har jeg lite kynnere for tiden og begynner å blir rimelig rastløs. Hadde ikke forventet meg å gå over terminen, da verken mor eller søster har gjort det.. Så feil kan man altså ta!! Uansett, det blir spennende med kontroll i morgen. Håper de setter meg i gang. Er sååå klar for å møte lillegull <3

Skrevet

Lykke til på overtidskontroll pogoled! Det blir spennende. Er ikke du over 35? Det blir tatt med i betraktningen når det gjelder hvor lenge iver du skal få gå :)

Skrevet

Over skulle det stå. Pluss svangerskapsforgiftninga. Det er jo ikke noe å vente på når du er til termin og baby er fiks ferdig. Risikerer jo bare at plagene dine blir verre. Så tipper du blir satt igang kjapt. :)

Skrevet

Takk miepia30! Joda, jeg er 37 år, og det er godt de tar det med i betrakning:)

Skrevet

lykke t med legen i morgen!! har du blitt strippet forresten?? d gjør de iallefall nå du er over tiden:) kan hjelpe på nå!

jeg er 38+2 nå...mye kynnere, slimproppen har nå, som sist, gått gradvis de siste ukene så den merker jeg ikke mye av, ellers mye små vondter under magen og nummenhet/stråling nedover låra som kommer og går:) alt d normale...har lekt litt med kjerringråd som ikke sliter meg ut, men d er mere for å få tiden til å gå,ikke så mye effekt egentlig :P

Skrevet

strippet.. hmmm nei ble ikke de forrige gang heller.. men man aner jo aldrig..

lykke til pogoled :)

bør vel sove litt (måtte bare ha litt mat ;P hehe ) men nå er jeg kommet i seng :P

natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...