Gå til innhold

Nå gidder jeg faen snart ikke mer!!! Drittdag fra HELVETE!!!

Anbefalte innlegg

!!"&¤#!"#(!/&"#(&!)##)?!(#/#%"/!)!()/)(&?#"¤#!!!!!!!!!! Blææææææhhh!

Akkurat sånn føler jeg meg nå! Det er tilsetning i bygda med tivoli og greier, kjempekoselig i grunn :) Jeg sluttet tidlig på jobb og henta poden i BHG så vi kunne kjøre litt "tog" og kose oss. Han var strålende fornøyd en stund, men så ble alt bare feil! Han hylte over alt, trasset, ville ikke noenting, nektet å høre på meg, bare tullet og lage scener overalt. Jeg bryr meg katta om hva folk mener, jeg oppdrar ungen uansett hvor mange som ser på, og hvis folk blir sjokkert over å se en sinna 3 åring, så bryr jeg meg katta! Men det er så sabla slitsomt! Jeg var helt ferdig etter en halvannen time med ting som liksom skulle være koselig for gutten, og bestemte meg for å handle mat og dra hjem!

Vi dro innom matbutikken, og der fortsatte min lille trassetrollunge og hyle og bære seg, ingenting var bra nok. Fikk handlet og dro hjem helt gåen!!! Så ringte min mor (hadde vært sammen med henne på tivoli) nå for en liten stund siden,og jeg holdt på å skjelle henne ut og si en hel del ord som jeg ikke bruker til vanlig!!!! HUn hadde mast på meg ang å handle inn noen nye klær til meg selv når vi var i sentrum, jeg orket ikke siden poden var så sinna, men min kjære mor trodde grunnen var at jeg ikke fikk på meg klærne?!?!?! Så hun hadde et godt tips om stormote avd på LINDEX til meg! GÅR DET VIRKELIG ANN?!?!? Jada, jeg har lagt meg ut litt igjen, men jeg bruker da for pokker meg M og L i alle klær!!!!

Så nå sitter jeg her, sliten, kjei og føler meg i tilegg drittfeit siden min mor tydligvis mener jeg trenger stormoteklær. Hadde jeg nå enda vært stor, så hadde jeg skjønt det, men når jeg ikke rager over 160 og er ganske så sped bygd store deler av kroppen, da føler en seg IKKE lekker når man får en slik beskjed!

Så TAKK mamma, og TAKK trass, jeg har det virkelig SUPERT etter deres inntog i dag!!!

Fortsetter under...

Hehe... det hjelper sikkert ikke, men dette synes jeg var skrekkelig morsomt.

Det kan jo hende at du selv ikke ser at M og L ikke passer lengre... at du får det på deg betyr jo ikke at det ikke sitter pent.

Kanskje det er en pen måte fra moren din sin side å fortelle deg at du bør vurdere en større størrelse...?

Hahaha! Sorry at jeg ler, men der var du max uheldig. Din mor skulle nesten lest dette. Tenker hun hadde angra seg litt. Min er også slik at hun bare kan si de mest utenkelige og helt feile ting sånn helt fra det blå. Jeg ønsker deg en riktig god helg! Forøvrig bruker jeg også m og l, og får til stadighet xl i gave fra noen i familien. Hurra liksom, men det er vel mer det at folk ikke har peiling på størrelser enn at man ser feit ut. Kos deg i helga. Gjør ting som gleder deg og kan veie opp for denne dustedagen. Klem! :)

tull, jeg klarer fint å se om klærne mine sitter fint, jeg har slitt med vekt lenge og har et meget realistisk bilde av min egen kropp! Og trenger jeg en annens mening om klærne sitter fint, så spør jeg min mann som ikke er av typen som legger noen mellom to stoler.

Så nei, jeg er ikke stormote stor, jeg er lubben rundt magen, men thats it. Har dog store lår etter mange år med aktiv ridning og håndball, men jeg vil heller ha muskler på låra enn å gi opp aktivitetene mine ;) Derfor må jeg bruke L i noen bukser, for de blir for trange rundt lår, skinny jeans er fader med SKINNY!

HI

Hehe, føler med deg, hi!! Etter sånne dager her sitter jeg og teller ned til leggetid for ungene, og bare nikoser meg når de er i seng! Og vet du-det er helt lov!! Regner med trassapa di er i seng, så sett deg ned med beina på bordet og gi en god beng i mammaer og aper og det mere :)

jo takk og skål for det..... Eitranes irriterende å få sånt slengt i trynet når man tidligere har vært flink og kommet seg ned i S :P Lagt på meg rundt magen i det siste pga jobb og stress, men jeg er da for faen ikke dinosaur heller da! For 3 år siden, JA, da var jeg svæææær, men nå er jeg jo ei lita flis i forhold, og da blir det bare surt når noen kommentere at en svinger litt på vekta i perioder!!!

Men god helg til deg også :D Kanskje vi skal starte en klubb "Vi som faktisk IKKE er så feite som folk trur!!"

HI

Annonse

hadde jeg bare ike ville "outa" meg, så skulle jeg lagd den :P

Har roet meg noe nå da, tok på meg noen av de klærne jeg brukte fra storstr når jeg var svææær, og jeg kunne glatt ha hivd i en til av meg minst for å fylle ut klærne :P

HI

så koselig det er å lese at alle som må over på "stormote" er feite.... det var jo skikkelig kjekt av deg å virkelig poengtere at du for all del ikke trenger å handle der.. siden du ikke er smell feit..

igjen,som jeg har skrevet før, jeg er under 160 høy, vever i mye av kroppen, og når jeg må over på stormote, da er jeg sykelig overvektig. jeg tar igjen i korthet det jeg evnt manger i smalhet i mange plagg. Er man 175 høy oh grov, så vil man fortere går over på stormote enn når man er en (nærmest) dverg ;)

Når jeg var på mitt største, så misunnet jeg de lange overvektige kvinnene, for de bærte virkelig vekta og klærne mye bedre enn jeg gjorde, selvom de var en str eller to større enn meg i klær.

En klesstr er ikke lik for enhver. Kjenner lange slanke mennesker som bruker relativt store str selvom de ser syltynne ut fordi de er større i benbygning og i lengde enn lave andre som er lave.

Så nei, ikke alle som bruker stormote er smellfeite, men når JEG må bruke stormote, da er jeg SMELLFEIT og litt tel. Var ikke meninga å tråkke noen på tærne :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...