Gå til innhold

Vennerabatt på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke helt hvor mange prosent men jeg vil anta rundt 20-30 % i vennerabatt- iallefall på Lefdal. De er jo eid av elkjøp.

Vi får iallefall vennepris av ei venninne av meg. Har også venner som har ei venninne på Elkjøp som fikser gode priser der...

Men det skal også sies at når man handler mye på en sånn butikk så er det ikke frekt å spørr om rabatt.. Vi fikk 2500 kr i avslag på en tv her forleden- idag fikk vi 50 % avslag på en ekstern harddisk i samme butikken fordi vi tidligere kjøpte en tv der.. Skal også sier at den 50% ikke var mer enn 300 kr idag da- men likevell en god deal å betale 300 kr for 1 Terra HD.

Når jeg var gravid med førstemann jobba mamma i en babybutikk- å der fikk jeg faktisk 40% på alt jeg trengte. De hadde jaggu gode avtaler for sine ansatte. Det var ALT av babyutstyr og tilbehør og mamma klær-

Søsteren min jobber på elkjøp, og fram til i fjor fikk i alle fall nærmeste familie alt av varer til innkjøpspris (samme som personalrabatten), men dette ble da endret på og den lokale elkjøpbutikken her gir ikke lenger vennerabatt. De sier at dette ble endret fra sentralt hold, og at de ikke lenger har lov til å gi det.

• 8 år senere...

Elkjøp regner rabatten ut fra egen innkjøpspris. Det vil si at Venneprisen = innkjøpspris + et påslag. Så på tilbudsvarer kan faktisk venneprisen være høyere enn vanlig!

😲

Så om du finner f.eks tilbud på julegave så er antagelig marginene så lave at det ikke er noe å hente. 

10 timer siden, kaaregarnes skrev:

Elkjøp regner rabatten ut fra egen innkjøpspris. Det vil si at Venneprisen = innkjøpspris + et påslag. Så på tilbudsvarer kan faktisk venneprisen være høyere enn vanlig!

😲

Så om du finner f.eks tilbud på julegave så er antagelig marginene så lave at det ikke er noe å hente. 

Ey Kåre

Tråden er 8 år gammel

Anonymkode: 8ea98...c1f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...