Frkena Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 noen som har erfaring med å teste før menstrasjon? jeg om min samboer hadde ubeskytta sex rett etter jeg var ferdig me menstrasjon, er jo å regne som en sikker periode? har ellers en dette brukt kondom. men så ble jeg jo såklart bekymra for å være gravid, d skal jo så å si være umulig, da man i gjennomsnitt får eggløsning 14-16 dager etter første menstrasjonsdag, d vil da si at vi hadde sex 7 dager før eggløsninga skulle komme. værtfall idag tok jeg en test, er ca 5 dager til jeg skal ha mens og d var en syltynn men tydelig strek på den, og var tatt på ettermiddagsurin. det må jo være feil? vi ble jo foreldre for første gang for 7 månder siden!!!
zombie2be Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 hvilken test brukte du? har sett flere syltynne streker,og aldri vært gravid.. 5dager før er jo litt tidlig,men du kan jo ha hatt tidlig el..
Frkena Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2011 var testpinne fra billigetester.no:) kansje greit å vente noen dager før jeg tar ny, tar heller en digital en, da er det lite rom for feil:) går da strekt ut i fra at jeg ikke er gravid.
Trultetryne Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 En strek er en strek, er det ikke? Jeg har testet med billigstrimler hele denne uka. Svak test på mandag, og strekere utover uka. Skulle hatt mensen i går.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 billigtestene pleier som regel å stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå