kei80 Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Håper vrikelig den sitter denne månden,får jo ikke sjangsen hver måned :S
Ver@ Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Har selv sykluser som ikke ligner grisen. Har hatt to menstruasjoner på 6 mnd. Er til å bli sprø av! Har du hatt det slik lenge?
kei80 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Du å ja :S ...Ja, hatt det av og på det siste 6 åra.. Ble bedre etter den siste dattern min kom i 2009 men etter 3 fine sykluser var den på bærtur igjen.. Har vært på sjekke hos gyn men alt ser normalt ut,så er bare uheldig.Trøsten er at jeg ble gravid på ca dag 95 med minste,så det er håp for oss å
Irene Adler Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Åååå min dypeste medfølelse! Jeg er i godt selskap da... Jeg har det også sånn; laaaang tid mellom mensene. Går glipp av prøvesjanser ja Klage: Synes den ene etter den andre her inne blir gravid, og jeg har ikke engang mens hver måned. [snufs]
Ver@ Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Sluttet på p-piller etter 10 år i februar, så håper at det bare er ettervirkninger av de som gjør at jeg er så på bærtur. Skal til lege i nesteuke, så får vi se om det blir gjort noe Godt å høre at det er håp selv med så lange sykluser, selv om oddsen for eggløsning ikke er på topp
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Føler jeg er i samme båt.. sluttet på prev juni 2010, og hadde vanlige sykluser frem til oktober, siden har jeg ikke sett snurten av tanta... ikke rart det ikke blir noen spire, når det ikke er noen el på gang Var hos gyn i april som sa alt så veldig fint ut, men NOE må jo være gale... skal jo ikke være sånn her!!! buhuuuuu (
Ver@ Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Du får ta en runde til til fastlege, må jo kunne få noe for å sette i gang systemet igjen Er spent på hva min lege kommer til å si, men jeg kommer nok ikke til å slå meg til ro med "kom tilbake om 6 mnd". Ikke er det bra å gå for lenge uten menstruasjon heller
Murmelina*August-Baby i Magen* Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Jeg er igang med akupunktur behandling, som visstnok skal være veldig effektivt HUn er spesialist på området, og det henger plenty av babybilder der fra folk som har fått god hjelp av henne HÅPER det kan hjelpe oss også
Ver@ Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Spennende med akupunktur Får prøve det selv om ikke legen vil hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå