Gå til innhold

Jeg blir så oppgitt over saksbehandlern jeg har fått på NAV, vet ikke om jeg skal le eller gråte!

Anbefalte innlegg

Historien er slik: jeg ble dårlig og fikk et krampeanfall. Har mistet lappen midlertidlig, (fastlege har lagd vedtak eller hva det nå heter) og er under videre utredning.

Imøte med NAV klarte dama å lire av seg at jeg måtte finne en privat psykolog som hjalp meg slik at jeg kunne bli kvitt kjøreangsten min...

haha, akurat som det var det som var problemet

Fortsetter under...

Jeg har påvist epilepsi og kjørerkortet er inndratt inntil jeg er anfallsfritt minst 1 år. Så langt kjører jeg med drosje fra og tilbake til jobb da jeg ikke rekker bussen til jobb og samtidig overholder åpningstiden i barnehage.

Hahaha -jeg ler. Kjøreangst?? Hihihi.. Ikke kan jeg noe om epilepsi og førerkort, men jeg har selv vært borti en ganske så spesiell saksbehandler i NAV -eller to faktisk.

Nr 1. var jeg hos for å snakke om barnebidrag og hvordan jeg skulle søke om endring. Da klarte hun å hive utti seg at jeg måtte ikke finne på å søke om økt barnebidrag for da kom barnefaren til å lage et helvette for meg. Haha- faktisk.

Nr. 2 var jeg inne hos en gang da jeg gikk på rehabiliteringspenger og måtte lage en ny sånn plan. Han begynte å vise muskler å fortelle om hvor mye han trente. Hahaha - jeg lo meg skakk så fort jeg hadde kommer ut døra.

Mye rart på NAV ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...