Gå til innhold

Jeg er så sjokkert at jeg sitter her å skjelver!! Å herregudÅherregud

Anbefalte innlegg

Historien kort fortalt. Min x samboer var voldelig/psykisk og fysisk de årene vi bodde sammen. Etter et forferdelig opprivende brudd. kom jeg meg i trygghet.

Idag har jeg ny samboer og barn, og lever et trygt liv.

men har fått diagnosen post traumatisk stress syndrom. Jeg har vært til behandling hos en psykolog nå i flere mnd, men hun skulle slutte pga ny jobb og jeg ble overført til en annen. Jeg fikk innkalling og gikk på timen i dag.

Når jeg kom dit, jeg ante fred og ingen fare, så er det FAN IHELLVETTE mora til xsamboeren min som roper meg opp!! og ikke dama som sto på innkallinga

Hun hadde lest alle papirene mine, og istedet for å melde seg innhabil truet hun meg med å melde meg til NAV for å lure til meg sykepenger, for alt det jeg hadde funnet på og sagt til den andre psykologen kunne ikke være sant, for hennes sønn var snill og kunne ikke gjøre slike syke ting,...

jeg ble sååå kvalm, måtte ta meg hardt sammen, og klarte ikke si noe, bare gikk, jeg var så skjelven at jeg fikk ikke til å kneppe igjen jakka ute.

ihellvette gjør jeg nå? xmin kommer sikkert til å få vite det. Han kommer til å drepe meg om han får vite at jeg har fortalt det han gjorde mot meg til noen.

Jeg ante ikke at hun jobbet der. Hun jobbet i psykiatrien for 10 årsiden også, men ikke som behandler på DPS.

Herregudherregud, det er det verste marerittet jeg noen sinne har vært med på...! Dette ble forferdlige rotete men, jeg er fortsatt så sjokka, og skjelven

Fortsetter under...

Jeg ville sendt en klage til fylkeslegen, og så ville jeg kontaktet fastlegen med ny henvisning.

Din "eks-svigermor" har taushetsplikt. Bryter hun denne anmelder du henne selvsagt.

Huff- skjønner at det var en ekkel opplevelse!

Må jo si at hun da har gjort et stort overtramp som umulig kan være greit?!?

Synd det er fredag i dag, men ta kontakt med fastlegen din til mandag og fortell hva som har skjedd. Han/ hun vet nok mer om hva som burde gjøres i denne situasjonen!

Håper du får en grei helg og at du har noen å prate med frem til mandag;)

Hun har taushetsplikt!! Får eksen din vite noe, så vet du hvor det kommer fra... Da blir det rabalder for Ekssvigermor...

Tenker det kan bli nok problemer for henne, at hun ikke sa hum kjente deg...

Ekkelt for deg, men INGEN EKS skal få vite noe!! Da har HUN gjort noe strffbart!!

Annonse

Ex-svigermor har oppført seg svært truende. Ikke særlig bra med tanke på stillingen hun har. Kom deg til fastlegen og be om råd. Er det er reell fare for at din ex vil komme etter deg nå opplyser du om det også.

På mandag ringer du pasientombudet i fylket ditt, bare google pasientombud så får du opp telefonnr. Tror faktisk du kan finne det på nav sine sider også..

Bare fortell hva som har skjedd og spør hva du skal gjøre, de ordner det for deg!

Da vi opplevde dårlig behandling på sykehuset trengte vi ikke sende en klage engang, fylkeslegen og pasientombudet tok tak i det på egenhånd.

Det er HUN som har gjort noe galt og ikke du. Får eksen vite noe vet du hvor det kommer fra og hun risikerer jobben sin, er ikke sikkert hun er villig til det så forhåpentligvis holder hun kjeft.

Stor klem til deg, skjønner godt at du ble skjelven.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...