ToneC Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Dette har ikke vært noe problem tidligere, men nå vil han kun sovne oppå oss. Og våkner fort igjen når vi legger han ned.. Tips? Han får selvfølgelig masse kos, og vi holder han masse. Dette er ikke noe problem på natta- kun på dagen.
magpie Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Husker at vi også hadde det sånn en periode da gutten var ganske liten. Husker også at jeg var nokså bekymret for ikje å lære han "dårlige vaner" ved å la han sove på fanget hele tia, men endte jo opp med å sitte med han på sofa når han no ENDELI sov. Det gikk over av seg selv etter en uke eller to. Og var i hvertfall i vårres tilfelle ikje nåkka å stresse med. No sover han i vogna..og av og til en liten dupp på fanget også Så lenge du ikje opplever det som problem hadde jeg bare koset med han på sofaen.
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg synes bare du skal nyte det, for plutselig er det over og så går det lang tid før du får "klem" på den måten igjen.
C.L.H85 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 He he, sånn var tuppa mi også Nektet å sove i det hele tatt hvis hun ikke fikk sove i et fang. Ble kjempe lei en periode, trodde at hun skulle være sånn til hun ble året.. Nå er hun 5 mnd og vil ikke sove eller sitte i ro 1 min på fanget mitt en gang! Nå savner jeg det litt, for var jo litt kos og;)
LoveInMyTummy Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Sånn har begge mine også vært, men plutselig så går det over. Blir nok ingen uvane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå