Gå til innhold

Være borte fra baby en hel uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på litt over 2 måneder. Nå har det seg slik at jeg er helt nødt til å reise bort 8 dager. Babyen skal være sammen med faren sin mens jeg er borte. Ammer ikke, så akkurat det blir ikke noe problem.

Spørsmålet mitt er vel egentlig; kommer babyen til å merke at jeg er borte? Er hun gammel nok til å legge merke til hvem som steller henne? Og tror dere hun kommer til å bli sutrete når jeg ikke er der?

Har noen av dere erfaring med å være borte fra babyen såpass lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, klart hun kommer til å merke at du er borte! Men må du så må du. Håper virkelig hun er vant til pappaen sin, ellers bør hun bli det fort. Hun kjenner helt klart deg godt, og sikkert også pappaen hvis han har stelt henne en del.

Gjest Madolyn
Skrevet

Så lenge faren kjenner henne veldig godt, så går det jo bra. Men hun merker nok at den som kjenner henne best ikke er tilstede, vil jeg tro. Trur ikke hun tenker "å jeg savner mamma" så klart, men at behovene hennes kanskje ikke blir gjenkjent og tifredsstilt like fort som av moren. Men - dette kommer jo HELT an på far! Her ser mannen min gutten kun 2 timer per døgn når han jobber, så han klarer da selvfølgelig ikke å lese gutten slik som meg.

Skrevet

Reis bort med god samvittighet! Så lenge du ikkje amma e det ingen problem! Her i huset e far like delaktig og kanskje meir til tider hehe..vår sønn e 9 mnd og skikkelig pappadalt - har sjøl ikkje amma da ej desverre mista melka tidlig.

Det e kun opp til oss sjøl å bestemme kor avhengig vi vil ungane skal bli av oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...