Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt stikninger og nedpress i flere uker, men nå er det skikkelig vondt. Presser ned noe helt forferdelig... Hadde noen det slik da babyen festet seg eller kjenner dere dette igjen? Hadde det ikke sånn med forrige. Håper det tyder på at fødselen nærmer seg, men regner ikke med det er tegn på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik, er 35+6 i dag. Kjempevondt :(

Skrevet

Jeg og hadde det slik da lillegull festet seg. Det er skikkelig vondt!

Skrevet

Fødte du lenge etterpå? Har altså hatt disse smertene før, men ikke på langt nær så intense som nå. Håper babyen endelig fester seg.

Skrevet

Jeg har hatt en del nedpress siden uke 36. På kontrollen i forrige uke (37) brukte jordmoren god tid på å bestemme seg for om hodet var festet eller ei, men hun kom frem til at det fortsatt var bevegelig. Nå har jeg hatt enda mer nedpress så nå er jeg spent på neste kontroll, neste torsdag, for å høre om hodet er festet.

:)

Skrevet

Dette har jeg kjendt på også i flere uker, og jeg har 3 dager igjen til termin. Sist jeg var til kontroll i forrige uke var hodet fortsatt ikke festet, men det fikk jeg beskjed om at det ikke alltid gjorde heller før fødsel. Så jeg går fortsatt å har vondt "der nede", men håper at det skjer noe en av dagene nå. Har hatt så mye "menssmerter" også på natten og dagen, så jeg er lei av alt det vonde og går bare å venter på at det skal bli skikkelig vondt.....det skal bli deilig :-P Neida, men det skal bli godt å få det overstått :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...