Gå til innhold

Venninna mi har noe på gang med en gift mann

Anbefalte innlegg

Må si jeg synes det er motbydelig. Er helt sjokkert over henne.. I tillegg har han ikke vært gift i 6 mnd engang, og har 2 små barn (yngste er bare 1 år). Hadde aldri trodd hun kunne være SÅ dum.

Han har selvsagt sagt til henne at de sliter i forholdet og skal skilles og kona er slem og bla bla bla, hvem er det som skiller seg etter så kort tid?!

Venninna mi har ikke barn selv så jeg tror ikke hun klarer å sette seg inn i hvor alvorlig dette faktisk er.

Hva hadde dere sagt??

Fortsetter under...

Here we go, bare mannen som er ansvarlig selvsagt. Nei, de er ansvarlige begge to. Ta en prat med henne. Hun er da ansvarlig for handlingene sine. Eller kanskje en uskyldig elskerinne som vel ikke kan noe for at hun faller på rygg for en mann med familie?

Jeg er enig med deg Hi. Motbydelig.

Skjønner ikke hvorfor noen vil være "den andre kvinnen" , og bidra til oppsplittelse av en familie. Og er fullt klar over at mannen er den som er gift og som bedrar, men det gjør ikke handlingene til venninnen din bedre. Jeg ville faktisk sagt at jeg ikke ville høre noe om det jeg. At dette strider såpass mot dine prinsipper / holdninger / verdier , at du ikke ønsker å ha noen som helst del i det.. Så kanskje hun tenker over det hun faktisk gjør

?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...