ToneC Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Sliter med at gutten våkner så lett nå etter kun 45 min. Tenkte kanskje om han sov på eget rom der det ikke er så mange lyder så kunne han sove lenger.. Haan blir så overtrøtt nå med disse korte duppene.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Njæ, har ikke lagt ham på et annet rom for seg selv, men han sover ganske skjermet i vogna ute og i reisesengen sin her nede. Problemet vårt er at han i ikke sover mer enn 45 minutter på lurene sine uansett, så det spiller ikke noe rolle hvor han sover egentlig. Han sover seg igjennom lekingen til storebror på 4 så han er ikke egentlig spesielt vár for lyder heller. Prøv og se om han sover lenger på eget rom. Vet jo at det er mange som gjør det slik også. Lykke til!
jippijegharfødt Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Datteren min som er "stor" nå sov bare halvtimer da hun var baby, uansett. Sønnen min sover som regel på soverommet vårt, men han er en sovebaby og sover seg gjennom gravemaskinlyder, storesøsters hyling og støvsuging. Han kan sove fra en halvtime til 3 timer per lur uavhengig av lyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå