Gå til innhold

vært på UL. i dag :D skulle vel vært to der inne, men så bare en..

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg vært på UL. :) Og der fikk jeg se en pitteliten spire og et hjerte som slo :) <3 Så glaaaaaaaaa!!! :D

Men gynekologen sa hun mente det egentlig skulle ha vært to der inne, da hun fant en fostersekk til med litt bloansamling i. Men fant bare ett foster.. Sjikkelgi rart, for jeg mistenkte at det kansje var to der inne denne gangen også.. Men jeg er lykkelig uansett!! :) Jeg har et lite knøtt i magen som så ut til å ha det greit :D <3

Men spørs om man tørr å få flere senere.. da jeg må være utsatt for å kunne få tvillinger, da jeg har vært gravid med tvillinger før også...

Ble satt tilbake noen dager da.. æsj.. :/ trodde jeg var 7 + 2 men hun mente jeg var 6 + 3. Men med forbehold + 4 dager - 4 dager.. Skal på ny UL. på tirsdag, med en annen gyn. Så da får vi høre hva han også sier :) Så herlig å betryggende å se det lille nurket og hjertet slå =)

Fortsetter under...

Hei. Så godt at du fikk bekreftet at den ene hadde det bra i hvertfall. At de setter deg tilbake nå synes jeg ikke du skal tenke så mye på. Er selv gravid for 8. gang, med 3 barn og mista 4 ganger, så hvert på mange UL. Har også selv blitt flytta litt frem og tilbake på tida på de tidlige UL, men når jeg har vært inne på ordinær UL i uke 17-19 har målene stemt mere med menstermin. Grunnen til at vi har ordinær UL akkurat da er fordi at det er i den perioden fostrene våre er mest mulig lik i størrelse, ellers kan målene variere litt. Altid kjip å bli satt litt tilbake, men ikke heng deg for mye opp i det. Neste gang kan det variere litt andre veien.

Lykke til med neste UL og resten av svangerskapet!

Så godt at alt var bra:) Jeg ble også satt litt tilbake på min første ul, men på den andre var str helt etter menstermin! Fastlegen min sa at man kan gå ut i fra menstermin fram til ordinær ul:) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...