Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Noen som har gode tips om å få bort de siste kiloene etter graviditeten? Nå er barnet mitt 1 år gammelt, og jeg sliter fortsatt med de 5 siste kiloene. Spiser sunt, drikker sjeldent brus og ikke ofte godteri. Blir ikke så mye trening nå med jobb og barnehage, men prøver jo å bevege meg litt. Jeg gikk opp veldig mye under svangerskapet, men mye var vann. Har aldri vært overvektig, og er vel ikke det nå heller, men kanskje litt fyldig Noen som har noen super råd å komme med
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Meld deg på et Grete Roede kurs. Da er du garantert å gå ned. Trening er et must, da. Kartlegg kostholdet ditt og se hvor dine svakheter er. Da er du bedre rustet til å klare å motstå fristelser.
<3guttemamma<3 Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Ta deg tid til å trene eller gå en tur hver dag, så skal du se at de forsvinner om ikke lenge:) utrolig hva en times trening hver dag kan gjøre for kropp og ikke minst sjel:)
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Tror ikke man kommer utenom trening gitt. Jeg begynte å trene lett etter forrige gravididtet og gikk ned mye i starten (hadde jeg sikkert gjort uansett) men så stoppet det opp og jeg gikk ikke ordentlig ned før jeg intensiverte treningen. 3 ganger i uka med relativt høy intensitet. Så ble jeg gravid igjen og trening (bortsett fra yoga) har det blitt lite av så nå går det bare opp igjen og påan igjen med trening neste år.... Jeg trente aldri før forrige graviditet men jeg er glad jeg kom igang og ønsker å prioritere det. Ikke bare for å holde vekta men for å være i bedre form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå