Gå til innhold

Tips til fin frisyre?

Anbefalte innlegg

Skal til frisøren i dag, tenkte å både klippe og farge håret, men er så usikker på hva skal jeg gjøre. Har langt hår og hver gang jeg klipper meg blir det stussing, litt gradering og skrå lugg..begynner å bli litt lei, men samtidig så redd for å gjøre noe jeg angrer på :P Noen som har linker til inspirerende frisyrer eller noen dere synes er fin på håret? Eller generelt ide til litt anderledes hårklipp? Eller burde jeg bare holde meg til det samme gamle for å ikke bli misfornøyd? :P Har ovalt ansikt så passer egentlig det meste (har jeg fått høre) ellers vanlig slank og 160 høy hvis det har noe å si. Har prøvd rett lugg tidligere men greier bare ikke like det. Har tenkt litt på bob, men er så usikker på om det også blir en "kjedelig" klipp. men er så lei av det lange håret som bare henger der liksom, liker litt tøffe frisyrer og misunner andre som er så tøffe som bare prøver og ser smashing ut! alle sier at håret vokser jo ut igjen..og det gjør jo det, men det er kjipt å gå lenge og være misfornøyd også da.

Meninger? Noen som har klipt seg "drastisk" anderledes og blitt kjempefornøyd og ønsket de hadde gjort det tidligere? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143512267-tips-til-fin-frisyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...