Gå til innhold

Hvor er dere alle sammen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her fortsatt :-)

Men ja; enig med deg! Ganske dødt her inne. Det er jo ganske få som velger hjemmefødsel, men skulle tro at det var litt flere her inne...

Selv begynner jeg å bli litt lei om dagen, og jeg gleder meg til fødsel. Men fortsatt maaaaaange uker igjen ;-)

Eg skulle gjerne vore ventande heimefødande... Sukk... ;)

Sånn kan det gå sia eit svangerskap "berre" varer 9mnd, og det berre stort sett er ein baby som kjem ut om gongen ;)

Kanskje om nye 9mnd eg er på'an igjen (haha, liten sjanse for det gitt!)

:)

De har noko stort å gle deko til, det er sikkert og visst :D

Ja skjer lite inne her, så sjelden innom her ;) Ond sirkel ;)

Jeg er skal titte innom litt oftere jeg.. hehe..

Jeg kjenner ingen som har valgt hjemmefødsel, så er nok ikke så mange av oss :)

Gleder meg i hvert fall! Men synes tiden kan begynne å gå litt fortere, for nå begynner det å bli tungt og slitsomt, og det blir ikke noe lettere neste ukene. Har lenge igjen også.. Er i uke 28 nå. Gikk inn i 3.trimester i dag. Dere???

hvor holder dere til i verden?? Hvor lenge har dere til termin?? Første fødsel?? Hvem har dere valgt som hjemmejordmor???

Jeg bor i Oppland. Har termin i slutten av november. Dette blir tredje (og siste...) fødsel, min andre hjemmefødsel. Har ei Kristina fra Lørenskog som hjemmejordmor. Hadde Marit Olsen sist gang, fra Ringerike. :) Vurderer å leie fødekar, for det har jeg ikke prøvd før ;) Håper på at det går fort som sist og at formen blir like bra etterpå :)

Ja, tiden kunne med fordel gått raskere. Jeg er i uke 33 med vårt første barn, så i underkant av 7 uker igjen nå! Termin i siste halvdel av oktober. Jeg bor i Trøndelag og har Berit Hembre som jordmor. Har fått god kontakt med henne og doulaen hun bruker å ha med på fødslene, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg! Gleder meg til å bli enda bedre kjent med krabaten i magen. Gleder meg til å se hvordan han ser ut. Gleder meg til å legge han mot naken hud. Gleder meg til å introdusere han til verden!

Doulaen vår (Heide Thorsen) leier ut fødekar, så vi har bestemt oss for å leie dette. Om det blir brukt får tiden vise :-)

Vi snakkes!

Hei hei

Jeg er 23+4 og planlegger hjemmefødsel, men har enda ikke snakket med hjemmejordmor, bare min vanlige jordmor. Vi skulle møtes i høst for å snakke om alt det praktiske, så frem til det tør jeg ikke tro at det går i boks.

Førstegangs, men er frisk og rask så håper jeg får lov. Mannen er litt skeptisk, avhengig av hvem han snakker med selvsagt, så gleder meg litt til samtalen med hjemmejordmor sånn at han kanskje får roet nervene litt.

Så der ligger landet for oss = )

skulle gjerne sett at det var mer trykk her på forumet ja..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...